וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן אביסרור תמשיך להעניק חסות להפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 11:23

חברת הנדל"ן אביסרור משה ובניו, שמלווה את הקבוצה למעלה משני עשורים, תמשיך לתת חסות למועדון גם בעונת 2023/24. במסגרת החסות, שם החברה יופיע על גב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה, בחלקו התחתון

יורם וג'קי אביסרור עם אלונה ברקת. יח"צ,
יורם וג'קי אביסרור עם אלונה ברקת/יח"צ

חברת הבנייה אביסרור משה ובניו, שמלווה את הקבוצה הדרומית למעלה משני עשורים, מודיעה על המשך הסכם החסות עם מועדון הכדורגל הפועל באר שבע גם לעונת 2023/24.

ההסכם נחתם ביום חמישי האחרון (31.8) במתחם הבית האדום בין הנהלת החברה: אלי אביסרור, ג'קי אביסרור ויורם אביסרור לבין הנהלת המועדון. במסגרת החסות, שם החברה יופיע על גב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה, בחלקו התחתון.

קהל הפועל באר שבע. דני מרון
קהל הפועל באר שבע/דני מרון

אלי אביסרור, מנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו: "אנחנו תומכים ומלווים את הקבוצה כבר 2 עשורים ואנו גאים להיות חלק מהקבוצה מתחילת דרכה המקצועית. אנו רואים בעיר באר שבע כבית שלנו ולכן אנו תורמים רבות לעיר. החסות לקבוצת הכדורגל היא חלק מזה, היא נובעת מהרצון לתרום לקהילה ולקדם את הספורט בעיר כאוהדים וכתושבי באר שבע".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "אני שמחה מאוד על חתימת ההסכם לעונת 2023/24 אשר ממשיך מסורת ארוכת שנים של תמיכה ושותפות מתוך אהבה אמתית למועדון ולעיר. אנו שמחים שאלי, יורם וג'קי מלווים אותנו לאורך תקופה ארוכה עם תמיכה, אמונה ורצון בהצלחת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully