וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדובדבן שבקצפת": למעלה מ-300 דירות בפחות מ-1 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 8:43

במסגרת יריד דירות ארצי של חברת תיווך הנדל"ן רי/מקס, שיתקיים בסוף השבוע הקרוב, יוצגו למעלה מ-4,000 נכסים בבלעדיות, כאשר, על פי החברה, יותר מ-300 מהם בעלות נמוכה מ-1 מיליון שקל

זוג נשוי מקבל מפתח של דירה מידי מתווך נדל"ן. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

במסגרת יריד דירות ארצי שמקיימת חברת תיווך הנדל"ן העולמית שפועלת בישראל, רי/מקס, מצהירה החברה כי באמתחתה למעלה מ-4,000 נכסים בבלעדיות של החברה, כאשר "הקצפת של האירוע הן למעלה ה-300 דירות שמחירן פחות ממיליון שקל".

כך, נכתב בהזמנה שהפיצה החברה ללקוחות הנדל"ן, משקיעים, משפרי דיור וזוגות צעירים, רוכשי דירה ראשונה.

יריד הדירות הארצי של רי/מקס יתקיים בשביעי ושמיני בספטמבר (7-8.9), בימים חמישי ושישי, בזאפה מידטאון תל אביב, בהשתתפות מאות זכייני, מתווכי ויועצי הרשתות הצפויים לתת מענה במקום לביקושים העולים.

מתווך דירות. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

עוד, מוסרים בחברה, כי לראשונה בירידי דירות ארציים, תהיה אפשרות למתעניינים גם לראות דירות רבות ומגוונות וגם לקבל ייעוץ משכנתאות מחברת Munhi (מאני), שתעניק סיוע וייעוץ ראשוני בתחום הפיננסי והייעוץ משכנתאות בחינם למשתתפי היריד, ברחבי המתחם.

כמו כן, גם הכניסה ליריד היא חופשית וללא עלות, ובמסגרתו יוענקו הטבות ייחודיות ומימוניות ממגוון הבנקים בארץ, בייחוד לרוכשים ביריד. בנוסף יועצי משכנתאות יעניקו הרצאות בנושאי שוק הנדל"ן ורכישת הדירות, וכמובן בתחום המשכנתאות.

ברנרד רסקין מנכ"ל רי/מקס: "אנו עדים להתעוררות ולביקושים מאד ערים, ולכן החלטנו על קיומו של יריד ארצי לציבור הרחב".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully