וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא התאחדות הקבלנים הסינית הגיע לביקור: שיתוף הפעולה יורחב?

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 13:17

משרד הבינוי והשיכון אירח משלחת מקצועית מסין, בראשות נשיא התאחדות הקבלנים הסינית. גולדקנופף: "נרחיב את שיתוף הפעולה במטרה להביא לכח עבודה נוסף בענף הבנייה הישראלי"

גולדקנופף ונשיא התאחדות הקבלנים הסינית. משרד הבינוי והשיכון,
גולדקנופף ונשיא התאחדות הקבלנים הסינית/משרד הבינוי והשיכון

בפגישה מקצועית ייחודית שהתקיימה במשרד הבינוי והשיכון הישראלי יחד עם משלחת מטעם התאחדות הקבלנים הסינית "צ'ינקה" (CHINCA), נפגש שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, עם נשיא התאחדות הקבלנים הסינית מר פאנג קישן וסגניתו, והודה להם על שיתוף הפעולה המוצלח בין הצדדים.

במהלך הפגישה ציין השר גולדקנופף כי ישנה שביעות הרצון גבוהה בישראל ממעל ל-16,000 פועלי הבניין הסינים העובדים בארץ. בפגישה נכחו נציגים מקצועיים מהמשרד, ובמהלכה דנו בביצוע ההסכם הבילטרלי בין המדינות והן במודל חברות הביצוע.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "אני שמח על ביקורם של המשלחת המקצועית. ניהלנו דיון ענייני להמשך והרחבה של שיתוף הפעולה עם צ'ינקה במטרה להביא לכח עבודה נוסף בשוק הנדלן הישראלי".

מר פאנג הודה לשר על האירוח וקבלת הפנים וכן הביע את שביעות הרצון של צי'נקה מהפעילות מול המשרד. מר פאנג ציין בפגישה כי התרשם מאוד מהיעדים והתכניות של המשרד בתחום הדיור ומסר שישמח לסייע בהוצאה לפועל של התכניות באמצעות כח אדם וטכנולוגיות חדשות בענף הבנייה.

פגישה מקצועית עם התאחדות הקבלנים הסינית במשרד הבינוי והשיכון. משרד הבינוי והשיכון,
פגישה מקצועית עם התאחדות הקבלנים הסינית במשרד הבינוי והשיכון/משרד הבינוי והשיכון

המשלחת הסינית כללה גם נציגים מחברות כח האדם המספקות עובדים לתאגידים במסגרת ההסכם הבילטרלי ונציגים מחברות הביצוע. במהלך הפגישה, הציגה מנהלת אגף בכיר לתכנון אסטרטגי ומדיניות, מיכל ארן, סקירה מקיפה על שוק הדיור בישראל שכללה בין היתר את הצרכים, היעדים והאתגרים של ישראל בתחום זה.

מיכל ארן, מנהלת אגף בכיר לתכנון אסטרטגי ומדיניות: "משרד הבינוי והשיכון שם לעצמו למטרה לפעול להגדלת היצע הדיור ולמתן מענה לביקושי השוק. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם צ'ינקה ככלי מרכזי בדרך להשיג מטרה זו, אנו מודים מאוד על שיתוף הפעולה הקיים היום וכעת עם הפנים קדימה להרחבת העבודה המשותפת בנושא".

אריאל פרטוש, מנהל תחום קשרי חוץ ועובדים זרים: "במסגרת ההסכם הבילטרלי בין ישראל לסין, שנחתם ב-2017, וכן במסגרת מודל חברות הביצוע הסיניות שהמשרד מפעיל החל מאותה שנה, שמחנו לארח משלחת חשובה זו מסין. לצד שביעות רצון הדדית, שמענו מהצד הסיני נושאים שחשובים להם בכל הנוגע לעובדים ונפעל בהתאם. המפגש עם השר, כמו גם המפגש המקצועי, היו חשובים מאוד לשימור, חיזוק והעמקת היחסים בין ישראל לסין בתחום הדיור".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully