וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 30 שנה: יהודה כתב פורש מתפקיד סגן נשיא התאחדות הקבלנים

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 12:51

לאחר למעלה מ-30 שנים של פעילות ציבורית ענפה למען קידומו של ענף הבנייה במגוון תפקידים משמעותיים, הודיע אמש יהודה כתב לנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ על פרישתו מתפקיד סגן נשיא ההתאחדות ויו"ר אגף כוח אדם, כלכלה ומיסוי

יהודה כתב. יח"צ,
יהודה כתב/יח"צ

"אני שמח על הזכות שניתנה לי לפעול למען ענף הבנייה והתשתית למעלה מ-30 שנה," כך נפרד כתב במכתב ששלח אמש (30.8) לנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, בו הודיע על פרישתו מתפקיד סגן נשיא ההתאחדות ויו"ר אגף כוח אדם, כלכלה ומיסוי, לאחר למעלה מ-30 שנים של פעילות ציבורית ענפה למען קידומו של הענף במגוון תפקידים משמעותיים.

כתב, המשמש כבעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת כתב, הודיע על פרישתו בעקבות התרחבות עסקיו הפרטיים. רק לאחרונה דיווחה קבוצת כתב על אישור תוכנית העיצוב והבינוי של תוכנית הענק להתחדשות עירונית הכוללת למעלה מ-1500 יח"ד שהקבוצה מקדמת למעלה מעשור ביהוד-מונוסון.

"היה לי הכבוד לייצג מאות קבלנים ויזמים"

במהלך השנים הרבות, בהן הקדיש את רוב מרצו לפעילות ציבורית, הוביל כתב מהלכים משמעותיים לטובת הקבלנים ורשם הישגים שהיטיבו עם הענף כולו, ביניהם מע"מ בשיעור 0 בהתחדשות עירונית, תיקון 70,72-78 לחוק מיסוי מקרקעין, חוק הווד"ל, קיצור משמעותי בתהליכים והקלות בתנאי סף - הסרת רכיב המע"מ מהערבות הבנקאית ע"פ חוק מכר דירות במכירת דירות, החלת הותמ"ל על ההתחדשות העירונית ולאחרונה חידוש חוק הותמ"ל, הקצאת קרקע משלימה לפרויקטים בהתחדשות עירונית, בניית דירות להשכרה ועוד.

כמו כן, פעל כתב לשינויי מדיניות וחיזוק השיח בין היזמים והקבלנים לבין הרשויות וקיים פגישות עם ראשי רשויות ובכירים בממשל ובענף, במטרה להביא להתייעלות ושיפור תהליכים.

פרט לתפקידיו בהתאחדות, שימש כתב כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז הגדול בארץ במשך כ-5 שנים, וייצג כ-500 מהקבלנים הגדולים והמובילים בענף.

יהודה כתב. מרסלו פוטו,
יהודה כתב/מרסלו פוטו

יהודה כתב: "במהלך שלושת העשורים בהן כיהנתי בתפקידים ציבוריים, חשתי שאין די בעיסוק בעסקיי הפרטיים ויש צורך מהותי בקידומו של ענף הבנייה והתשתית המנוע והקטר של הכלכלה הישראלית. היה לי הכבוד לייצג מאות קבלנים ויזמים ולהביא לשינויי מדיניות ורגולציה ולקדם שיח בין הממשלה לכל השחקנים בענף. כיום אני מפנה את מקומי לאור הרחבת עיסוקיי ותחומי הפעילות של החברות שאני מוביל יחד עם משפחתי. אני סמוך ובטוח שההתאחדות תמשיך להיות כתובת משמעותית לקבלנים בתקופה מאתגרת בה אנו שרויים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully