וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה ירוקה במתחם רידינג: תל אביב חונכת פארק חדש ומפתיע

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 17:00

עיריית תל אביב השיקה היום מרחב ציבורי חדש שנפתח בעיר, פארק רידינג, המהווה שלב ראשון בפיתוח מתחם מכלי הדלק הישנים, בשטח של 12 דונם, שעתיד בהמשך להפוך למוקד בילוי ייחודי בצמוד לטיילת רידינג וקו החוף

פארק רידינג החדש בתל אביב. גיא יחיאלי,
פארק רידינג החדש בתל אביב/גיא יחיאלי

עיריית תל אביב משיקה היום (ד') את פארק רידינג החדש בעיר, באירוע חנוכה ייחודי במעמד ראש העיר, רון חולדאי. הפארק, שנמצא ברחוב רחבעם זאבי במפגש עם טיילת רידינג ופארק רידינג המערבי הצמוד למעגנת חברת החשמל, מהווה שלב ראשון בפיתוח מתחם מכלי הדלק הישנים, שעתידים בהמשך להפוך למוקד בילוי ייחודי.

בפארק ניטעו 84 עצים, הותקנו כ- 20 פרגולות צבעוניות ועשרות ספסלים, ואלו יוצרים מרחב מזמין, מוצל ועם מרחבי דשא בעלי נוחות אקלימית מרבית. בהמשך יסומן במקום גם שביל אופניים, שיעבור בשטח שצמוד לתחנת הכוח.

תחנת הכוח רדינג, תל אביב. ארז מיכאלי
תחנת הכוח רדינג, תל אביב/ארז מיכאלי

מתחם המיכלים, בשטח של 12 דונם, הוא אזור בעל אופי תעשייתי אשר במשך שנים היה מוכר יותר כאזור תפעולי שצמוד לטיילת רידינג. פארק רדינג, שנראה היטב להולכים על גשר רידינג מכיוון נמל תל אביב, הוא מהלך שנוצר כחלק מתפיסה עירונית כוללת של פיתוח קו חוף רציף, נגיש, מזמין ומלא חוויות. הטופוגרפיה הפיסולית תוכננה כך שהשטח הפנימי ביותר הוא הגבוה ביותר, כדי לאפשר מבטים אל הים, תחנת הכוח והמגדלור.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: אני שמח לבשר על מרחב ציבורי ירוק נוסף שנפתח לרווחת הציבור, ועוד אחד כזה שיש לו יתרון עצום - קרבתו לים. עיריית תל אביב-יפו הפכה את האזור שמסביב למיכלים התעשייתיים ברדינג לפארק נעים, נגיש ונוח, כדי שיהיה עוד מקום לפיקניק, לריצה, לישיבה ליד המגדלור או רק לשם צפייה בשקיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully