וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מתכננת לוינשטין לבצע על קרקע של 36 דונם במרכז הארץ?

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 10:06

לאחר שרכשה קרקע משלימה של כ-6 דונם באזור התעשיה רמת אליהו בראשל"צ תמורת כ-40 מיליון שקל, לוינשטין מחזיקה ב-36 דונם יחד עם בעלים נוסף. מה היא מתכננת להקים על חטיבת הקרקע הגדולה, הקרובה לקו המתוכנן של המטרו?

קרקע בראשון לציון. ShutterStock
אילוסטרציה: קרקע בראשון לציון/ShutterStock

קבוצת לוינשטין מדווחת היום (ד') כי חתמה על הסכם לרכישת קרקע בשטח של כ-6.125 דונם באזור התעשיה רמת אליהו בראשל"צ תמורת כ-40 מיליון שקל. הרכישה תמומן ממקורות עצמיים של החברה.

מדובר בקרקע משלימה באותה החלקה בה מחזיקה לוינשטין נכסים כ-30 דונם, ולאחר הרכישה הנוכחית היא תחזיק בכ-72% מהחלקה ובסה"כ בכ-36 דונם. בחלקה בעלים אחד נוסף. הקרקע מושכרת כיום לצדדי ג' ובמסגרת הרכישה הסכמי השכירות יוסבו לקבוצת לוינשטין.

"מגורים ומסחר בהיקף משמעותי"

לדברי חן גור לוטן, סמנכ"לית נכסים מניבים בקבוצת לוינשטין "מדובר על חטיבת קרקע גדולה בלב אזור הביקוש, עם נגישות תחבורתית מצוינת שתתעצם עם קידום תוכנית המטרו. אנחנו מאמינים שמעבר להשבחה הצפויה, אנו מגבשים חטיבת קרקע משמעותית במרכז הארץ בשימושים שונים. כיום כמעט ואין קרקעות בסדר גודל כזה, כך שמדובר במהלך עם פוטנציאל גדול מהרגיל.

"אנו מקדמים תב"ע למתחם שתעצים זכויות מתוקף תמא 70 וזאת בשיתוף עם העירייה ובעלי מגרשים סמוכים. הקרקע ממוקמת בצמידות לאזורי המגורים של רמת אליהו, מה שצפוי להקנות זכויות גם למגורים, בנוסף למסחר ומשרדים בהיקף משמעותי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully