וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משנה להקמתה: גפן מגורים מדווחת על התפתחות משמעותית

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 17:24

שחקן חדש ועולה בשוק ההתחדשות העירונית: גפן מגורים מציגה התפתחות בקצב שיא, כאשר מהדיווח היום עולה כי החברה מעורבת ב-22 פרויקטים עם פוטנציאל לכ-7,500 יחידות דיור בפריסה ארצית - תוך פחות משנה מהקמתה

נדל"ן בתל אביב. ראובן קסטרו
פחות משנה להקמתה: גפן מגורים מדווחת על התפתחות משמעותית/ראובן קסטרו

גפן מגורים והתחדשות, שבשליטת צחי אבו, מציגה התפתחות מהירה בזמן קצר ביותר - כאשר היא מדווחת היום (ג') לבורסה לניירות ערך בתל אביב על מעורבות ב-22 פרויקטים עם פוטנציאל לכ-7,500 יחידות דיור.

על פי הדיווח, חלק מהפרויקטים אמורים לצאת לביצוע ב-3 שנים הקרובות, ואמורים להניב רווחים של כ-261 מיליון שקל (מתוכם חלקה של החברה 109 מיליון שקל).

תשעה חודשים בלבד עברו מאז רכש איש העסקים צחי אבו את השליטה בחברת הקנאביס הרפואי קאנומד והסב אותה לחברת התחדשות עירונית שזכתה לשם גפן מגורים והתחדשות. ופחות משנה לאחר הקמתה, כאמור החברה מדווחת על התפתחות משמעותית.

פוטנציאל לכ-7,500 דירות בפריסה ארצית: פעילות החברה

בדיווח לבורסה לניירות ערך מתארת החברה פעילות בפריסה ארצית, ומציינת את העסקאות והפרויקטים הבאים:

• עסקת אדלר: עסקה מחודש פברואר השנה לרכישת 51% מהמניות של אדלר את שכטר בתמורה להשקעה של 20 מיליוני שקלים. לאדלר 12 מיזמי התחדשות עירונית בשלבי קידום שונים, הצפויים להניב כ 1,200 דירות יזם.

• חברה לשימור באשקלון: עסקה מחודש אפריל לרכישת מחצית מזכויותיה של חברה הפועלת ב-6 מתחמים באשקלון, עם פוטנציאל של מעל ל- 2,500 דירות.

• עסקת חדרה: עסקת ענק בין גפן לתדהר, בה גפן תחזיק 35% מפרויקט עם פוטנציאל של כ-2,000 יח"ד לשיווק. הפרויקט ייבנה בשלבים והיקף ההון העצמי אותו צופה החברה להשקיע בפרויקט במהלך השנים הקרובות הינו בין 50 ל-60 מיליון שקל (חלק החברה).

• פרויקט קיבוץ גלויות אשדוד: ייזום עצמי של החברה, פרויקט עם פוטנציאל לכ-370 דירות.

• עסקת יבנה: נייר עקרונות שנחתם עם יזם, לפרויקט בעל פוטנציאל של 144 יח"ד לשיווק, ורווח גולמי צפוי של כ-66 מיליון שקל. התב"ע הופקדה להתנגדויות.

צחי אבו, מנכ״ל ובעל השליטה בארי נדל״ן. יח"צ,
צחי אבו, בעל השליטה בגפן מגורים/יח"צ

מטעם בעל השליטה, צחי אבו, נמסר: "אנחנו מברכים על צמיחתה של גפן מגורים והתחדשות, עם פורטפוליו רחב של פרויקטים איכותיים ברחבי הארץ, אשר צפויים למצב את החברה כחברה משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית בישראל".

מטעם מנכ"ל גפן מגורים והתחדשות, משה קורן, נמסר: המצב הקיים בתחום הנדל"ן למגורים מאפשר לגפן להמשיך בהתפתחות העסקית שלה. אנו נערכים מבחינה פיננסית לתקופה הבאה על מנת שנוכל לנצל הזדמנויות עסקיות נוספות ומברכים על הרחבת הפעילות המשותפת עם תדהר".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully