וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמח המרמן תיכנס כשותפה בפרויקט קהילתי גדול בדרום?

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 9:03

צמח המרמן במגעים מתקדמים עם חברת מצודות על רכישת 50% מהפרויקט הקהילתי שהיא בונה בשכונת "שדרות בפארק" החדשה בשדרות. הפרויקט יכלול 258 יח"ד וכ-2,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. מדובר בפרויקט השלישי המשותף לשתי החברות

חברת צמח המרמן דיווחה הבוקר (ג') לבורסה לניירות ערך כי היא מנהלת מגעים להיכנס כשותפה של חברת מצודות בפרויקט מגורים קהילתי מעורב שימושים בעיר שדרות. החברה דיווחה כי בכוונתה לרכוש 50% מהזכויות בפרויקט "המושבה העירונית בשדרות", שיוקם בשכונה החדשה "שדרות בפארק" וצפוי לכלול 8 בניינים בני 8 קומות כל אחד ו- 258 יח"ד, נוסף לכ-2,000 מ"ר של שטחים לטובת הקהילה, תעסוקה ומסחר.

המתחם יכלול גם פארק מרכזי, מועדון דיירים, חדר כושר, חלל עבודה משותף, בית קפה וכ-40 קליניקות וחדרי סטודיו, שישמשו למסחר ותעסוקה עבור תושבי השכונה. תמהיל הדירות הינו מגוון וכולל דירות בטווח מחירים של 1.5 - 2.5 מיליון שקלים.

שדרות. ShutterStock
העיר שדרות/ShutterStock

מצודות היא חברת אימפקט בבעלות מלכ"ר, הפועלת לפיתוח ואכלוס הנגב והגליל, ומדובר בפרויקט השלישי המשותף שלה עם צמח המרמן - זאת לאחר שהחברות כבר משתפות פעולה בשני פרויקטים - פרויקט התחדשות עירונית ראשון בקרית שמונה והקמת שכונה חדשה בכרמיאל.

החברות פועלות בהתאם לחזון משותף של תנועת אור והתאחדות הקבלנים בוני הארץ למדינת ישראל ב-2048, שכולל הקמת שתי ערים מטרופוליניות חדשות בגליל ובנגב. לאחר השלמת העסקה יחזיקו צמח המרמן ומצודות בחלקים שווים (50%-50%) בזכויות הפרויקט.

חיים פייגלין, חיים פייגלין, מנכ"ל ומבעלי השליטה בצמח המרמן. כפיר סיון,
חיים פייגלין, חיים פייגלין, מנכ"ל ומבעלי השליטה בצמח המרמן/כפיר סיון

חיים פייגלין, מנכ"ל ומבעלי השליטה בצמח המרמן, ציין כי "ככל שאוכלוסיית ישראל גדלה ואזורי הביקוש הולכים ומצטופפים, אין מנוס מהתרחבות צפונה ודרומה, בדרך להקמת שתי ערי מטרופולין חדשות - בנגב ובגליל. חברת צמח המרמן פעלה זה מכבר בנגב ובגליל, וכיום מקדמת פרויקטים בכרמיאל, קרית שמונה, נהריה ועוד. אנו שמחים לפתח פעילות חדשה בעיר שדרות, עם כל הייחודיות של העיר, וגאים גם להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם חברת מצודות".


אופיר פישר, מנכ"ל חברת מצודות אמר: "אנו שמחים שחברה בסדר הגודל של צמח המרמן נותנת אמון בנגב ובגליל בכלל, במודל התכנוני הקהילתי ובנו כחברה בפרט, ובטוחים שיחד נקים את אחד הפרויקטים הייחודיים ביותר שעד כה הוקמו במדינת ישראל ובנגב".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully