וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר הדירה לא מוכן לרדת במחיר? תנסו לחכות 51 ימים

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 12:04

שירות חדש של אתר יד2 מדווח בזמן אמת על ירידת מחיר במודעות מכירה של דירות, בהתאם להוראה שניתנת על ידי הרוכשים. ניתוח הנתונים חושף כי כ-15% מהמודעות למכירת דירה ביצעו הורדת מחירים ממוצעת של כ-5%

רוצים להתעדכן בזמן אמת על ירידה במחיר של הדירה שאתם רוצים לרכוש? אתר יד2 השיק לאחרונה רכיב חדש המציג תגית של ירידת מחיר במודעות נדל"ן למכירה או השכרה שמחירן ירד. בימים אלו הושק שלב הפיילוט של השירות, בו הרכיב נכלל בחלק מהמודעות ובאפליקציה בלבד, כאשר בהמשך צפוי להיות מורחב לכלל המודעות ויתר הפלטפורמות.

מניתוח הנתונים שנאספו עד כה ממדור נדל"ן באתר עולה כי כ-15% מהמודעות למכירת דירה ביצעו הורדת מחיר ממוצעת של כ-5.1%.

טווח הורדת המחיר נע בין אחוזים בודדים ועד למעלה מ-20% מהמחיר ההתחלתי אותו ביקשו במודעה, כפי שתוכלו לראות בטבלה הבאה.

ניתוח נתונים של מדור נדל"ן באתר יד2. יד2,
רבים הורידו את המחיר של הדירה בין 16-20 אחוזים/יד2

בנוסף, נמצא קשר ישיר בין שיעור ההנחה לבין הזמן שחלף מרגע העלאת המודעה - ככל שעובר יותר זמן והדירה לא נמכרת שיעור ההנחה עולה.

מידע חשוב ומעניין שעולה מהנתונים מראה כי הורדת המחיר במודעה מתבצעת לאחר 51 יום בממוצע, מהמועד בו העלו את המודעה לראשונה לאתר.

ניתוח נתונים של מדור נדל"ן באתר יד2. יד2,
היחס בין שיעור ההנחה לבין הזמן שחלף מרגע העלאת המודעה/יד2

בניתוח לפי ערים נמצא שיעור ההנחה הגבוה ביותר בשתי הערים המבוקשות בישראל , ת"א וחיפה - עם הורדת מחיר ממוצעת של 5.9%. ירושלים עם הורדת מחיר ממוצעת של 4.8%.

ניתוח נתונים של מדור נדל"ן באתר יד2. יד2,
שיעור ההנחה לפי ערים/יד2

לדברי תומי שנפלד, מנכ"ל יד2, "אנו שמחים להכיר לציבור הגולשים שלנו את הרכיב החדש. מדובר בתוספת חשובה לחוויית החיפוש במדור נדל"ן. הרכיב מצטרף לשורת החידושים הרבים והטכנולוגיים שאנחנו משיקים בימים אלו לשיפור תהליך חיפוש הדירות עבור משתמשי יד2 בכלל ומשתמשי האפליקציה בפרט".

"תגית הורדת המחיר היא חלק ממגוון חידושים טכנולוגיים ופונקציונליים שחלקם כבר עלו לאויר וחלקם עדיין בעבודה, במטרה לשפר ולייעל את תהליך החיפוש של המשתמשים. אנחנו למדים מאתרים מובילים בעולם שמודעות עם תגית ירידת מחיר זוכות לגידול בכמות הפניות בעשרות אחוזים ביחס למודעות מקבילות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully