וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה זה קורה: הבנייה ברובע פארק לכיש באשדוד יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 17:16

חברת 'עמרם אברהם', שזכתה פעמיים במכרז של רמ"י לבניית יחידות דיור בשכונה, תוציא לדרך את הקמת השכונה החדשה באשדוד, רובע פארק לכיש, שתכלול 2,700 דירות סה"כ, מאות אלפי מ"ר למסחר ותעסוקה ואצטדיון כדורגל מהגדולים בישראל

שכונת בית בפארק לכיש, אשדוד. הדמיה: studio84,
הדמיה: רובע פארק לכיש באשדוד/הדמיה: studio84

חברת 'עמרם אברהם' מדווחת היום (ב') כי החלה בבניית 1,600 יחידות הדיור ברובע פארק לכיש באשדוד - ובכך למעשה מוציאה לדרך את הקמתה של השכונה החדשה בעיר.

רובע פארק לכיש, פרויקט הדגל של הסכם הגג באשדוד, המקודם על ידי העירייה ורשות מקרקעי ישראל, ימוקם בחלק הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל, בין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח, ויתפרש על פני כ-617 דונם. השכונה צפויה לכלול בסה"כ כ-2,700 יחידות דיור, כשמחציתן מיועדות לזכאי תוכנית "דירה בהנחה" של משרד השיכון, ומחציתן יוצעו למכירה בשוק החופשי.

חברת 'עמרם אברהם', שזכתה פעמיים במכרז של רמ"י לבניית יחידות דיור בשכונה, תבנה בה כאמור כ-1,600 יחידות דיור ב-28 בניינים סה"כ. בשלב הראשון תבנה החברה, על פני שלושה מגרשים של כ-13 דונם, 1215 יחידות דיור בשישה בניינים - ארבעה מהם בני שמונה קומות, ושני מגדלים בני 30 קומות. תמהיל הדירות הוא מגוון וכולל דירות של שניים וחצי, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים.

שכונת בית בפארק לכיש, אשדוד. הדמיה: studio84,
הדמיה: רובע פארק לכיש באשדוד/הדמיה: studio84

מעבר למגורים, התוכנית כוללת כ-50 אלף מ"ר עבור שטחי תעסוקה, כ-180 אלף מ"ר עבור שטחי ציבור, קריית ספורט, הכוללת אצטדיון כדורגל לכ-24 אלף צופים, היכל ספורט לכ-5,000 צופים ובריכת שחייה, כאשר ליד קריית הספורט מתוכנן פארק עירוני בשטח 120 דונם הצופה אל נחל לכיש.

בנוסף, במרכז כל מתחם בשכונה ייבנה פארק פרטי, שייתן מענה מקיף לכל הגילאים, ויכלול, בין היתר, מתחם נינג'ה, מתחם לפילאטיס ויוגה, מתחם מכשירי כושר, מועדוני דיירים, חללי עבודה משותפים וכן מקלחות חוץ. הצפי לסיום העבודות הוא בשנת 2027.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בניגוד למגמה בשוק, החברה מדווחת על ביקוש גבוה

לדברי עו"ד עמנואל יוזוק ממשרד עורכי הדין יוזוק-מלכין, המייצג את חברת עמרם אברהם, "בזכות מיקומה האסטרטגי של השכונה ונגישותה הגבוהה לתחבורה ציבורית ולצירים מרכזיים, היא מתאימה לקהלי יעד מגוונים, ובמיוחד לזוגות צעירים. חברת עמרם אברהם היא ראש החץ שמוביל את הקמת השכונה, שתשנה ללא ספק את פני העיר אשדוד והמטרופולין כולו".

עו''ד עמנואל יוזוק ינאי. עמי ארליך,
עו''ד עמנואל יוזוק ינאי/עמי ארליך

עוד, לדבריו, "החברה נמצאת בימים אלה בעיצומן של מכירות דירות, המגרשים הראשונים שקיבלו היתר בניה. בניגוד לקיפאון בשוק הנדל"ן הארצי, נרשמים ביקושים גבוהים. הסיבה לביקושים נעוצה בכך שלאשדוד, העיר החמישית בגודלה בישראל, אין כמעט עתודות קרקע, ותושביה משוועים לדירות חדשות. כמו כן, רוכשים רבים, שלא הצליחו לקנות דירה חדשה בגוש דן, מוצאים באשדוד בכלל, ובשכונה בפרט, חלופה ראויה, והדבר מתבטא היטב במכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully