וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מטר מתחנת המטרו העתידית: לגור מול סנטרל פארק הישראלי

בשיתוף חברת שלום את נתן

24.8.2023 / 15:59

איך באה לעולם התחדשות עירונית בוטיקית בקריית אונו? צפו בכתבה המצולמת וגלו

בווידאו: הפרויקט החדש בלב קרית אונו/עריכה: גלעד מן מנהיים

קריית אונו כבר מזמן איננה עיר שינה. משהו טוב קורה בה. מרכזי קניות, מסעדות נחשבות, פארקים ירוקים ורחבי ידיים, ובקרוב גם הקו הסגול של הרכבת הקלה ואחריו תחנת המטרו.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן. לגור בלב קריית אונו בקומפלקס בוטיקי, 200 מטר מתחנת מטרו עתידית, זו אפשרות הפתוחה רק להתחדשות עירונית.

פרויקט שלמה המלך הוא דוגמה חיה לחוויית מגורים מודרנית בלוקיישן המבוקש בעיר - בין קניון קריית אונו לפארק ענק ירוק המזכיר את סנטרל פארק. לא פחות. בנוסף, הפרויקט נמצא בקרבה לתיכון של העיר ולתיכון נוסף שייבנה בעתיד הקרוב, וכן לחטיבת ביניים ובי"ס יסודי. הוא ממוקם בדיוק בין שני מוסדות אקדמאיים: אוניברסיטת בר אילן והקריה האקדמית החדשה.

פרויקט שלמה המלך בקריית אונו. הדמיה: דני שמש 3Design,
פרויקט שלמה המלך בקריית אונו/הדמיה: דני שמש 3Design

בחרנו בחברת בנייה ויזמות ותיקה - שלום את נתן, המקימה במקום השיכונים שני מגדלים בני 12 קומות, כ-90 דירות סה"כ ועוד קומת מסחר.

קבוצת שלום את נתן נמצאת בנוף הישראלי כבר למעלה מ-50 שנה, שהעניקו לה את הניסיון והעוצמה לבלוט ולהוביל בתחומי הייזום, הניהול והביצוע. כיום, ניתן לראות בכל רחבי הארץ את טביעת האצבע הייחודית של שלום את נתן במבחר פרויקטים ענק של בנייה רוויה, התחדשות עירונית ופינוי בינוי, מבני מסחר ותעשייה, פרויקטים לשימור, ומוסדות ציבור.

סיווג קבלני בלתי מוגבל, מעל 35 שנות פעילות, אלפי יחידות מגורים ואלפי מ"ר של מבני מסחר ותעשייה מובילים, מעידים על ניסיונה הרב, על יכולותיה הגבוהות, ועל איתנותה הכלכלית. שלום את נתן דוגלת ביישום שיטות בנייה חדשניות, המציבות רף חדש בתחום הנדל"ן ואיכויות ביצוע וגמר ברמה הגבוהה ביותר.

בתחום ההתחדשות העירונית, שלום את נתן יזמות היא מהחברות הבודדות שעוסקות גם בייזום וגם בביצוע, דבר המאפשר לה לשמש כ-One Stop Shop עבור הדיירים, המקבלים כתובת אחת ברורה לכל בקשה או צורך, לאורך כל שלבי התהליך. לאורך השנים יזמה הקבוצה עשרות של פרויקטי התחדשות עירונית ומשנה לשנה הופכת לשם בולט לטובה בפלח השוק הזה.

כיוון שגם הייזום וגם הביצוע מתבצעים תחת קורת גג אחת, כל פרט בתכנון הפרויקט מתואם מראש עם חטיבת הביצוע ומבטיח דיוק מקסימלי ובקרת איכות קפדנית. כל אלו נעשים תוך הקפדה על גמישות תכנונית כבר מהיום הראשון, המעניקה לדיירים התאמה מושלמת ופתרונות אופטימליים לכל צורך וחלום מגורים.

לפרטים נוספים על הפרויקט לחצו כאן>>

לאתר החברה>>

בשיתוף חברת שלום את נתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully