וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות הצילום "נוף מהמנוף" עולה שלב: בואו לבחור את התמונה המנצחת

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 12:18

400 תמונות צולמו במסגרת תחרות "נוף מהמנוף" - תחרות צילום ייחודית הנותנת הזדמנות למפעילי העגורנים באתרי הבנייה לשתף את הנופים המרהיבים של ישראל. המנופאים עשו את שלהם - כעת התחרות עוברת לשלב השני, והבחירה בידיים שלכם. הצבעתם? גם אתם תוכלו לזכות בפרס

תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף. אתר התחרות - נוף מהמנוף, צילום מסך
תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף/צילום מסך, אתר התחרות - נוף מהמנוף

המנופאים עשו את שלהם, עכשיו תורכם להצביע: תחרות הצילום הייחודית ממעוף המנוף - "נוף מהמנוף" - ממשיכה לשלב השני בו אתם צריכים לבחור את התמונה המנצחת מתוך 400 תמונות שצולמו ונשלחו לתחרות על ידי המנופאים;

תחרות הצילום המדליקה שיצאה לדרך לפני כשבועיים מעניקה הזדמנות ייחודית למפעילי העגורנים באתרי הבנייה מצפון ועד דרום לשתף בתמונותיהם את הנופים המרהיבים של ישראל. מדובר ברעיון שיוצא לפועל באמצעות הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה והסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות.

כל התמונות הועלו לדף נחיתה ייעודי שהוקם במיוחד עבור התחרות, שם גם תתרחש ההצבעה (חפשו "נוף מהמנוף" בגוגל). על פי חוקי התחרות, את התמונות שהעלו המנופאים יהיה ניתן להפיץ ברשתות החברתיות, כאשר כל אדם שירצה יוכל להצביע עבור 3 תמונות שבעיניו הן היפות ביותר בגלריה.

תצביעו לתמונה המנצחת - וגם אתם תזכו בפרס

ההצבעה תתאפשר עד ליום שלישי ה-5 בספטמבר, כאשר 10 התמונות שתקבלנה את מספר הקולות הגבוה ביותר על ידי הציבור, בנוסף ל-10 התמונות שייבחרו על ידי גורמי המקצוע בתחרות, יגיעו לבחירה סופית, שבה יבחרו 3 התמונות היפות ביותר, על ידי ועד שיפוט מקצועי.

לאחר שיבחרו 3 התמונות הזוכות על ידי ועד השיפוט המקצועי - יתקיים טקס צנוע ב-10 בספטמבר ובו יוענקו פרסים ותעודות על פי דירוג המקומות.

הפרס במקום הראשון סוף שבוע זוגי ו-1000 שקל לתווי קניה; המקום השני יקבל 1,000 שקל לתווי קנייה; והמקום השלישי יקבל 750 שקל לתווי קנייה. בנוסף, הבוחרים שיצביעו לתמונה שתבחר במקום הראשון יקבלו כפרס את התמונה על קנבס לתלייה.

תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף. אתר התחרות - נוף מהמנוף, צילום מסך
תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף/צילום מסך, אתר התחרות - נוף מהמנוף

יו"ר הסתדרות ענף הבנייה והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל: "אפילו אני, שמטפל בנושא המנופים כבר הרבה שנים ועושה הכל כדי לשמור על הבטיחות שלהם, הופתעתי מההיענות ומההתעניינות הרבה בתחרות "נוף מהמנוף". האהבה שציבור העובדים והציבור הרחב מרעיפים על המנופאים, מחממת את הלב. חשוב לזכור שיש עובד שקיים למעלה, אולי הוא לא מחובר ממש לקרקע, אבל מחובר ללב של כולנו. ישנה הצלחה מדהימה למבצע ואנחנו בטוחים שיהיו עוד רעיונות נוספים כדי לשמור על חייהם ותנאי העבודה של העובדים במנופים בפרט, והעובדים בענף הבנייה בכלל".

דוד יהלומי, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל: "אני שמח על ההשתתפות הערה של המנופאים, קיבלנו מאות תמונות מגוונות ויפות, אין ספק שהבחירה תהיה קשה, אבל התוצאות יהיו מרשימות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully