וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 בנייני בוטיק בעיר הגדולה: 7 קומות ודירות קטנות עד 3.5 חדרים

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 13:19

אירוע הריסה שהתקיים אתמול הוציא לדרך את פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב בלוך בתל אביב, הכולל הקמה של 2 בנייני בוטיק חדשים בני 7 קומות ו-49 דירות בתמהיל של 2-3.5 חדרים ופנטהאוזים יוקרתיים

פרויקט הבוטיק בלוך 39/41, תל אביב. הדמיה: הקוביה,
פרויקט הבוטיק בלוך 39/41, תל אביב/הדמיה: הקוביה

אירוע הריסת שני מבנים ישנים בני 3 קומות ברחוב בלוך בתל אביב, שהתקיים אתמול (20.8), הוציא לדרך את פרויקט ההתחדשות העירונית בלוך 39/41 של חברת אפריקה התחדשות עירונית וחברת גורקן יזמות נדל"ן.

מדובר בפרויקט בוטיק הכולל הקמת 2 בניינים חדשים בני 7 קומות ו-49 דירות בתמהיל ייחודי של 2 עד 3.5 חדרים ופנטהאוזים יוקרתיים. הפרויקט המיועד נמצא במרחק הליכה מהקו הירוק והסגול של הרכבת הקלה, מוקדי תרבות, בילוי, פנאי וחוף הים של העיר תל אביב.

לדברי היזמיות, הסממן המרכזי בפרויקט, שעוצב על ידי משרד האדריכלות זית-לב אדריכלים, הוא בהתאמתו לאופי האורבני של העיר תל אביב. את ליווי הדיירים בפיקוח ובקרה נטל משרד קו ישר מהנדסים, בראשות יעקב שוחט.

עו"ד רונית אשד לוי מנכ"לית חברת אפריקה התחדשות עירונית. ענבל מרמרי,
מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית, רונית אשד לוי/ענבל מרמרי

מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית, רונית אשד לוי: "פרויקט הבוטיק בלוך 39/41 ת"א מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי פינוי-בינוי איכותיים שאפריקה התחדשות עירונית יוזמת ומבצעת ברחבי הארץ, אבל תמיד מרגש להתחיל פרויקט חדש. אנחנו גאים ושמחים על האמון שנתנו בנו בעלי הדירות ובטוחים שהפרויקט ימשוך אליו קהל איכותי, המעוניין באורח החיים האורבני ובקרבה למוקדי הבילוי והתעסוקה שהפרויקט מציע, ואשר ייבנה על הצד הטוב ביותר, בסטנדרט הידוע והמוכר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully