וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

170 משרדים בכ-150 מיליון שקל: אילו חברות יאכלסו את המתחם החדש בראשל"צ?

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 16:18

חברת שפונדר פדלון מדווחת על השקה מוצלחת למתחם גיגיס בראשון לציון - בו שיווקה 170 משרדים בהיקף מכירות של כ-150 מיליון שקל. אילו חברות תמצאו במתחם החדש שנחנך בסוף השבוע האחרון?

מכבי שירותי בריאות, טולמנס, נטורל (חברת בת של דקטלון), מטבחי ונטה קוצ'ינה, אניס מטבחים, מרפאות רונית רפאל ועוד: אלו הם רק חלק מהעסקים שיאכלסו את מתחם גיגיס שנחנך בסוף השבוע האחרון באזור התעשייה המערבי בראשון לציון, סמוך לסינמה סיטי.

מתחם גיגיס בראשון לציון משתרע על שטח כולל של כ-37 אלף מ"ר ומציע מסחר לצד משרדים ומרפאות. חברת שפונדר פדלון שיווקה במתחם כ-170 משרדים בסה"כ בהיקף מכירות של כ-150 מיליון שקל.

המשרדים שבנתה ושיווקה חברת שפונדר פדלון, נמכרו בגמר מלא, בהתאמה אישית ובגדלים של החל מכ-25 מ"ר ועד כ-150 מ"ר. זאת, בהתאם למודל המיני-מקסי של החברה, המאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי או למשתמשי קצה, לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש ולקבל מוצר מוגמר עד הפרט האחרון . בין החברות שרכשו משרדים - חברת פרופיט שירותים פיננסיים מקבוצת פסגות, שרכשו 225 מ"ר וחברת חינאווי, רשת סופרמרקטים מהבולטות בישראל שרכשה כ 200 מ"ר למשרדי ההנהלה.

מתחם גיגיס בראשון לציון. יח"צ,
מתחם גיגיס בראשון לציון/יח"צ

לאירוע ההשקה, שהתקיים כאמור בסוף השבוע האחרון וכלל גם קביעת מזוזה וגזירת סרט על ידי יזם הפרויקט גיגי שפירא, הגיעו ראש העיר רז קינסטליך שבירך על השקת הפרויקט, וכן אסף דעאבול, סגן ראש העיר. כמו כן, השתתפו באירוע בכירי חברת שפונדר פדלון, אשר רכשה משפירא זכויות ל-8,700 מ"ר משרדים, יזמה והקימה מעל מתחם הקניות בניין משרדים שהושק אף הוא. באירוע נכחו גם שותפים נוספים ובעלי עסקים ורוכשים שקנו נכסים או שכרו בפרויקט.

עידו פדלון, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון: "מדובר בפרויקט עם מורכבות הנדסית גדולה. אך בזכות היכולת ההנדסית והמקצועית הגבוהה של החברה וסיוע ושיתוף פעולה מלא מגיגי שפירא כמו גם עיריית ראשון לציון צלחנו את האתגרים שעמדו בפנינו. ניתן לראות לא מעט בעלי מקצועות חופשיים וחברות שהגיעו לכאן מהאזור על מנת לשדרג את שטחי התעסוקה שלהם ומקום העבודה למשרדים חדשים בגמר מלא".

עידו פדלון : "מתחם המשרדים בפרויקט נהנה מביקושים גבוהים של חברות מוכרות שביקשו לעבור למשרדים חדשים בגמר מלא".

ראש העי רז קינסטליך: "כהנהלה חדשה בראשון לציון אנו מברכים ומקדמים כמה שיותר, יזמים שרוצים לקדם פרויקטים מוצלחים כמו מתחם גיגיס המבקשים לייצר כמה שיותר מקומות תעסוקה בעיר עבור ה ושבים שלה".

את המתחם תכנן אדריכל דוד בכר ולארי טולדו ואת תכנון הפנים בבניין המשרדים של קבוצת פדלון שפונדר ביצעו אדריכל משה חכמון ומעצב הפנים אושיר אסבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully