וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 חודשים לפני הזמן: 161 משפחות יכנסו לדירתם החדשה בבניין הגבוה בחיפה

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 14:50

קבוצת אלמוג מדווחת על אכלוס מוקדם ב-8 חודשים של המגדל הראשון בפרויקט התחדשות עירונית שלה בשכונת נווה דוד בחיפה, הכולל 161 דירות חדשות ב-28 קומות. נכון למועד האכלוס הוא מגדל המגורים הגבוה ביותר בעיר

מגדל אלמוג כרמל מערב בנווה דוד בחיפה. יח"צ,
מגדל אלמוג כרמל מערב בנווה דוד בחיפה/יח"צ

יום חג לשכונת נווה דוד בחיפה: קבוצת אלמוג מודיעה היום (א') כי קיבלה לאחרונה טופס 4 בפרויקט ההתחדשות העירונית שלה בנווה דוד והחלה בהליך האכלוס של המגדל הראשון בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" - בהקדמה של כ-8 חודשים מזמן האכלוס המשוער.

הבניין שבנייתו הושלמה מתנשא ל-28 קומות וכולל 161 דירות, נכון למועד האכלוס הוא מגדל המגורים הגבוה ביותר בעיר. מדובר בבניין הראשון מבין שלושה, כאשר הבניין השני אשר מחזיק כבר בהיתר בניה, מוצע לשיווק ובנייתו עתידה להתחיל בספטמבר הקרוב, מיד לאחר הריסת הבניינים הישנים. למעלה ממחצית מהדירות בבניין השני כבר נמכרו עוד בטרם ההריסה. הדיירים הוותיקים ישודרגו לדירות 4 חדרים עם מחסן וחניה.

"אנשים תקועים בקונספציה ומפספסים את מה שצומח להם מתחת לאף"

בחברה מוסרים כי "הרוכשים החדשים נכנסים לשכונה שמשנה את פניה במהירות, עם מספר פרויקטים גדולים של פינוי בינוי בשלבי תכנון וביצוע שיוסיפו יח"ד רבות לשכונה, ימשכו אוכלוסייה חדשה מהעיר והסביבה, ויביאו לבנייה מחדש של התשתיות המשמעותיות באזור".

"בתחילת הדרך כאשר הקבוצה החלה לקדם את הפרויקט, רבים התקשו להאמין כי השכונה הוותיקה אכן תשנה את פניה, אולם כיום שינוי זה הוא חלק מהמציאות המתהווה בתוך תוכנית הדגל של שכונות החוף בעיר חיפה".

מגדל אלמוג כרמל מערב בנווה דוד בחיפה. יח"צ,
מגדל אלמוג כרמל מערב בנווה דוד בחיפה/יח"צ

רוכשת שתיכנס לדירתה החדשה בפרויקט היא נירית גולדשטיין, מעצבת פנים תושבת כפר תבור. לדבריה, "בעלי תמיד רצה לגור ליד הים וזאת הגשמת חלום בשבילו. כאשר שמענו על הפרויקט דיברנו עם חיפאים רבים וגילינו שהם די מקובעים בתפיסה שלהם את השכונה - כל מה שקרוב לים נחשב לאזור לא טוב, והמקומות השווים הם דניה והכרמל. אבל כמי שמגיעים מחוץ לעיר, אנחנו רואים את זה אחרת, אין כמעט מקום בארץ שיש בו בנייה כזאת קרוב כל כך לים, ובטח לא במחירים האלה. כל רצועת החוף הולכת להשתנות, חיפה מתעוררת עם סצנה של ברים, שוק תלפיות ועוד, ולפעמים אנשים תקועים בקונספציה ומפספסים את מה שצומח להם מתחת לאף".


לדברי רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, "אכלוס הוא תמיד רגע מרגש, הן עבור הדיירים החדשים והן עבורנו, במקרה הזה הדבר נכון שבעתיים - החברה פועלת בעיר חיפה מזה 9 שנים ובונה בשכונה מזה 4 שנים, מה שנראה בעבר כחזון שרבים התקשו להאמין בו הוא המציאות בשטח כיום. האזור עובר שינוי עמוק ומרשים, משיכון ותיק עם בנייני רכבת רעועים, לשכונה חדשה ומרהיבה עם בנייה חדשה, תשתיות חדשות, אוכלוסייה חדשה שמגיעה מחיפה והסביבה. כל אלה הופכים את נווה דוד לפנינה ברובע הים החדש, ומממשים את הפוטנציאל שהיה טמון בה במשך שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully