וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה מקומית: הסוף לפקקים בכניסה הדרומית לנוף הגליל?

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 12:17

ב-132 מיליון שקל: יצא לדרך אחד הפרויקטים התחבורתיים ההיסטוריים בנוף הגליל - מחלף הכניסה הדרומית החדשה לעיר, שנועד לשחרר את הפקקים בצומת המוסכים ולהעניק לעיר כניסה עצמאית לעיר מכיוון דרום

קטע הכביש שבין מחלף עין תות ליקנעם. יואב איתיאל, מערכת וואלה
היסטוריה מקומית: הסוף לפקקים בכניסה הדרומית לנוף הגליל?/מערכת וואלה, יואב איתיאל

בשעה טובה: בהמשך לדרישות ארוכות השנים של התושבים, בימים האחרונים יצאו לדרך העבודות על מחלף הכניסה הדרומית החדשה לעיר, אשר נועד לשחרר את הפקקים בצומת המוסכים וגם להעניק לעיר כניסה עצמאית לעיר מכיוון דרום.

אבן הפינה לסלילת הכביש הונחה במהלך טקס ממלכתי בהשתתפות שרת התחבורה, מירי רגב, ראש העיר, רונן פלוט, ומנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ.

לדברי רגב, לא מדובר בטקס לפרויקט עתידני, אלא הנעת התחלת ביצוע על ידי חברת נתיבי ישראל שכבר החלה בהכשרת תשתיות לפרויקט. עוד, אומרת רגב, כי "הכביש הוא בשורה גדולה לתושבי נוף הגליל, שנאלצו כל השנים לעמוד בפקקים ביציאה ובכניסה הדרומית לעיר, ציר התחבורה החדש יקל גם על כלל תושבי הסביבה שמגיעים לנוף הגליל וצורכים בה שירותי מסחר וממשל בהיותה עיר המחוז".

טקס הנחת אבן הפינה בנוף הגליל. דוברות משרד התחבורה,
טקס הנחת אבן הפינה בנוף הגליל/דוברות משרד התחבורה

מהנדסת העיר, אתי בוצ'ין מסרה כי "מדובר בכביש באורך של קצת יותר מקילומטר שלמעשה יווסת את כל התנועה באזור, יפחית את העומס בצומת המוסכים ויאפשר יציאה וכניסה ישירה לנוף הגליל לבאים אליה מדרום וליוצאים ממנה לכיוון תל אביב".

ראש העיר, רונן פלוט, מסר: "כידוע, הכניסה לנוף הגליל מכיוון דרום מעולם לא הייתה דרך כביש גישה ישיר, אלא דרך ציר שעבר בתוך העיר נצרת. בשל כך, הכניסה לעיר מכיוון דרום הייתה בשעות רבות של היום הייתה פקוקה ומסורבלת. סלילת הכביש החדש תהווה פתרון תחבורתי היסטורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully