וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול נדל"ן מודיעה: אורי אלטשולר ישמש כמנכ"ל החדש של החברה

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 15:15

רבוע כחול נדל"ן מודיעה על מינויו של אורי אלטשולר כמנכ"ל החדש. אלטשולר, שכיהן לאורך השנים בשורה של תפקידי ליבה ניהוליים, ביניהם סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בחברת ישראל קנדה, ייכנס לתפקידו בחודש הבא

אורי אלטשולר, המנכ"ל הנכנס של רבוע כחול נדלן. יוסי פונס זוג הפקות,
אורי אלטשולר, המנכ"ל הנכנס של רבוע כחול נדלן/יוסי פונס זוג הפקות

חברת רבוע כחול נדל"ן יוצאת היום (ד') עם הודעה משמעותית, ומכריזה על מינויו של אורי אלטשולר כמנכ"ל הבא של החברה.

אורי אלטשולר, בן 41, נשוי ואב ל-3 ילדים, כיהן לאורך השנים בשורה של תפקידי ליבה ניהוליים, ביניהם כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות של ישראל קנדה והוביל עסקאות נדל"ן בארץ ובעולם בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

אלטשולר החל את הקריירה המקצועית כעו"ד במחלקת הנדל"ן בפירמת גולדפרב זליגמן, והתמחה ביזמות, פיתוח, שיווק ומכירות נדל"ן בישראל ובעולם.

"נרגש להוביל את החברה למיצוי הפוטנציאל העצום"

יו"ר דירקטוריון רבוע כחול נדל"ן, מוטי בן משה, ברך את אורי אלטשולר על מינויו וציין כי "אני שמח לברך את אורי על הצטרפותו לחברה. רבוע כחול נדל"ן הכפילה בשנים האחרונות את סך הנכסים שלה והיא נהנית מאיתנות פיננסית בולטת לחיוב"

בן משה ביקש להודות בהזדמנות זאת לארתור לשינסקי, אשר שימש במקביל לתפקידיו האחרים בחודשים האחרונים גם כמ"מ מנכ"ל החברה, ארתור ממשיך לשמש בחברה כמשנה למנכ"ל החברה, וסמנכ"ל הכספים שלה.

אורי אלטשולר הודה לבעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון של רבוע כחול נדל"ן וציין כי הוא "נרגש לקבל עליו את האתגר וכי הוא נכון להוביל את רבוע כחול נדל"ן, יחד עם ההנהלה המקצועית של החברה, למיצוי הפוטנציאל העצום הגלום בנכסיה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully