וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מגדלי ענק על קו החוף: חולמים לגור על הריביירה של בת ים?

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 16:12

ההתחדשות בבת ים אינה עוצרת לרגע: הפרויקט היוקרתי על קו חוף הריביירה של בת ים יוצא לדרך וכולל הקמת שלושה מגדלי מגורים מפוארים בני כ-30 קומות וכ-320 דירות, בשילוב שטחי מסחר ומבני ציבור

עם אחד החופים היפים והארוכים של ישראל, נגישות למרכזי העסקים בתל אביב-יפו ובסמיכות לקו הרכבת הקלה שיוצא לדרך, אין פלא שבת ים הופכת לאחד היעדים המבוקשים בגוש דן, והיזמים לא מפספסים זאת.

קבוצת ויס-בולטהאופ וחברת קונטמפו נדל"ן מדווחות היום (ג') כי נבחרו על ידי נציגות הדיירים לביצוע פרויקט פינוי בינוי ברחוב ש"י עגנון בבת ים, על קו חוף הריביירה, 5 דקות הליכה מתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה.

במסגרת הפרויקט ייבנו שלושה מגדלי מגורים מפוארים בני כ-30 קומות, הכוללים כ-320 יחידות דיור, בשילוב קומת מסחר הפונה לרחוב, מבני ציבור ופיתוח סביבתי - על חשבון כ-100 דירות ישנות הקיימות במתחם, ב-6 מבנים ישנים. הפרויקט ממוקם כאמור בסמוך לחוף הים ובקרבה לצירי תחבורה ראשיים.

פרויקט התחדשות עירונית על חוף הריביירה בבת ים. אוראל כהן,
פרויקט התחדשות עירונית על חוף הריביירה בבת ים/אוראל כהן

שחר רז, בעלי חברת קונטמפו: "מיקומו הייחודי של הפרויקט לחוף ימה של העיר, מצביע על פוטנציאל ההשבחה הגלום בו. בחירת הדיירים במי שעוסקים בהתחדשות עירונית ורק בה, משקפת הבעת אמון ביכולתנו לקדם פרוייקטים גדולים באזורי ביקוש גבוה".

חנן סגל, מנכ"ל קבוצת וייס-בולטהאופ: "זהו פרויקט יוקרה שאנו גאים להוביל עם שותפינו קונטמפו נדל"ן. מיקומו המבטיח האטרקטיבי עם נוף מלא לים תואם את חזון הקבוצה להוביל את שוק היוקרה בתחום ההתחדשות העירונית ולהציע פתרונות ללקוחות שיודעים להעריך איכות גבוהה, שירות בלתי מתפשר ויושרה מקצועית".

הפרויקט יתוכנן על ידי משרד משה צור אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully