וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקבל הרוב הדרוש: אילו חברות מוציאות לדרך את פרויקט הענק בחיפה?

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 18:35

השגת הרוב הדרוש במתחם A, אחד משלושת המתחמים בפרויקט רוטשילד בחיפה - מוציאה לדרך את פרויקט ההתחדשות הענק בעיר, שכולל סה"כ הקמה של 9 מבנים ו-760 יחידות דיור. השלב הראשון, מתחם A, כולל הקמת 225 יח"ד חדשות בשלושה מבנים בני 8-22 קומות

פרויקט רוטשילד חיפה. גורדון אדריכלים בע"מ,
פרויקט רוטשילד חיפה/גורדון אדריכלים בע"מ

לאחר שתוכנית בניין העיר אושרה לפני מספר חודשים: החברות דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל מבשרות היום (ג') כי הגיעו לרוב הדרוש של בעלי הזכויות בשטח מתחם A של פרויקט ההתחדשות העירונית מתחם רוטשילד בשכונת קריית אליעזר בחיפה, ובכך יוצא לדרך פרויקט הענק הכולל סה"כ הקמה של 760 יחידות דיור ב-9 מבנים.

מתחם A של הפרויקט נפרס על שטח של 4.5 דונם וכולל הריסת 4 בניינים ישנים - והקמה של 3 בניינים חדשים בני 8-22 קומות ו-225 דירות חדשות סה"כ. בנוסף, ייבנו כ-950 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-130 מ"ר שטחים ציבוריים.

כל אחת מהקבוצות, דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל, מחזיקה 50% בפרויקט.

פרויקט מתחם רוטשילד בחיפה

פרויקט ההתחדשות העירונית ממוקם בשכונת קריית אליעזר, בסמיכות לשכונת בת גלים ובקרבת נמל חיפה, חוף הים והעיר התחתית השוקקת בה מקומות בילוי רבים.

הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים גורדון אדריכלים בע"מ, יורכב משלושה מתחמים עצמאיים בהם כיום 7 מבני מגורים הכוללים 168 יח"ד, שבמקומם ייבנו 9 מבנים ו-760 יח"ד.

בנוסף לכך יפותחו שטחי ציבור רחבים והמתחמים יכללו בהם גם שטחי משרדים ומסחר בקומות התחתונות. עם הגעה לרוב נדרש במתחם זה, יש לחברות רוב נדרש בכל שלושת המתחמים והתכנית כולה מקודמת לתכנון מפורט של עיצוב ובינוי והיתרי בניה בהמשכם.

אוהדי מכבי חיפה בשכונת קרית אליעזר. קובי אליהו
דיירים בשכונת קרית אליעזר הותיקה/קובי אליהו

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו נרגשים על צירופו של מתחם A בפרויקט ההתחדשות העירונית המשמעותי שבשכונת קריית אליעזר בחיפה. אנו מודים לבעלי הדירות על האמון והבחירה בקבוצות דוניץ-אלעד ואפריקה התחדשות עירונית, לפיתוח האזור, ומאמינים כי המתחמים החדשים שנבנה ייצרו חוויית מגורים איכותית עם מרחבים ציבורים שימושיים, קהילה משגשגת ויביאו לקידום משמעותי של השכונה כולה".

רונית אשד לוי, מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית: "אנו שמחים להגיע לרוב הדרוש במתחם A בפרויקט רוטשילד בחיפה. אבן דרך זו מהווה שלב משמעותי נוסף בתנופת ההתחדשות העירונית שאנו מקדמים ברחבי המדינה ובפרט בחיפה. אנו מעריכים את הבחירה של בעלי הדירות בנו ובשותפנו לדרך ומתחייבים להמשיך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף".

את קבוצת דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל מייצגת המחלקה המשפטית באפריקה ישראל לצד משרד בן ארי, פיש, סבן ושות' ואת הדיירים מייצג משרד עו"ד פרימס, שילה, גבעון, מאיר ומשרד עו"ד אטיאס, גראור, וישניצקי, ענבר, חכים ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully