וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חשבון מבנה בן 70 שנה: התקבל היתר לפרויקט התחדשות בצפון תל אביב

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 15:38

קבוצת אלמוג מודיעה על התקדמות משמעותית בפרויקט פנקס 15 בצפון תל אביב, שעתיד לכלול 23 דירות ב-9 קומות בתכנון עכשווי ומודרני. במסגרת הפרויקט תהרוס החברה מבנה ישן אשר הוקם בשנות ה-50 וכולל 10 דירות ב-4 קומות

הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב מדווחת היום (ב') כי החליטה לתת היתר בתנאים לפרויקט פנקס 15 של קבוצת אלמוג ברובע 4 בצפון הישן של תל אביב.

הפרויקט עתיד לכלול בניין בן 9 קומות בעיצוב אדריכלי מודרני, מעל שתי קומות של חניון תת קרקעי, ו-23 יחידות דיור חדשות - על חשבון מבנה ישן שהוקם בשנות ה-50 וכולל 10 דירות ב-4 קומות.

בעלי הדירות הוותיקים יקבלו דירה חדשה שתכלול ממ"ד ובנוסף מרפסת של כ-12 מ"ר וכן חניה תת קרקעית. התמהיל בפרויקט כולל דירת גן, דירות 2, 3 ו-4 חדרים, וכן פנטהאוז בן 6 חדרים.

בנוסף למגורים, הבניין יכלול גם שטח מסחר(חנות) בשטח של כ-50 מ"ר, כחלק מהתכנון והכוונה של עיריית תל אביב לאפיין את רחוב פנקס כרחוב אורבני שוקק בעל חזית מסחרית.

פרויקט קבוצת אלמוג פנקס 15 תל אביב. הדמיה - ארתור יוספוב,
פרויקט קבוצת אלמוג פנקס 15 תל אביב/הדמיה - ארתור יוספוב

רחוב פנקס הינו חלק מרובע 4 בתוכנית הרבעים שקידמה עיריית תל אביב. בעת שאושרה התוכנית לפני כחמש שנים, הגדירה אותה עיריית תל אביב כתוכנית מתמרצת הריסה ובנייה מחדש עד לגובה של 9 קומות וכבעלת פוטנציאל לתוספת של כ-5,000 יחידות דיור לעיר.

תוכנית רובע 4 תחומה בין הרחובות שדרות רוקח ונחל הירקון בצפון, רחוב אבן גבירול ממערב, שדרות שאול המלך בדרום ונתיבי אילון ממזרח. האזור נחשב לאחד האיכותיים והמבוקשים בעיר, עם קרבה למקומות בילוי ותרבות, בתי קפה ומסעדות, פארק הירקון, גישה נוחה בתחבורה ציבורית ופרטית ועוד, כאשר כל אלה מובילים לכך שיש בו כיום התחדשות עירונית נרחבת.

משרד אדריכלים רועי פישר לבנטון אמון על תכנון הפרויקט. עו"ד הדיירים הוא שובל-יושע, את קבוצת אלמוג מייצגת המחלקה המשפטית בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully