וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: "נוף מהמנוף" - תחרות צילום ייחודית

בשיתוף הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות

10.8.2023 / 11:44

יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות ומ"מ נשיא הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל על התחרות שנותנת הזדמנות ייחודית למפעילי עגורן צריח באתרי בנייה ברחבי הארץ. כל הפרטים

מנופאי בפעולה. ShutterStock
איך אומרים בנדל"ן? לוקיישן לוקיישן לוקיישן/ShutterStock

לראשונה בישראל תתקיים תחרות צילום ממעוף המנוף - "נוף מהמנוף", תחרות צילום שנותנת הזדמנות ייחודית למפעילי עגורן צריח באתרי בנייה ברחבי הארץ לשתף בתמונותיהם המיוחדות את הנופים המרהיבים של ישראל, רעיון שיוצא לפועל באמצעות הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה והסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות.

איך אומרים בנדל"ן? לוקיישן לוקיישן לוקיישן. אז עובדי ענף הבניין שנמצאים בלוקיישן הכי טוב בישראל הם מפעילי העגורן צריח. בגובה של עשרות ומאות מטרים, השמיים מעל והנוף שרואים משם הוא מיוחד. ברשתות החברתיות עולים מדי פעם סרטונים שמצולמים מעגורן באתרי בנייה, אז הרמנו את הכפפה ופתחנו אירוע שבו כולם יכולים להשתתף. מפעילי העגורן צריח יצלמו, וכולנו נוכל לשפוט ולדרג את התמונות.

התחרות אינה דורשת מהמתמודדים להיות צלמים מקצועיים (הסמארטפון מספיק). כל מפעילי העגורן צריח בישראל מומזנים להשתתף בתחרות על ידי לחיצה כאן>>

יצחק מויאל. CHARISMA PIXEL,
יצחק מויאל/CHARISMA PIXEL

פתיחת התחרות מתוכננת כבר מהשבוע, אז כבר אפשר להעלות תמונות לאתר התחרות. היום האחרון בו ניתן יהיה להעלות תמונות הוא ה-21 באוגוסט.

התמונות הזוכות ייבחרו על ידי הציבור כולו, ללא קשר לתפקיד או השתייכות לענף הבניין. הליך הבחירה של כלל הציבור יחל ב-22 באוגוסט, אז יוכלו כולם לראות את התמנות שהועלו באתר. כל אחד שייכנס לאתר על מנת לדרג את התמונות יכול לסמן 3 תמונות בלבד. לבחירת התמונות>>

ב-10 בספטמבר תתכנס ועדת התחרות לבחירת דירוג התמונות והכרזה על הזוכים. ב-20 בספטמבר יתקיים טקס חלוקת הפרסים לשלושת המקומות הראשונים: מקום ראשון יזכה בסופ"ש זוגי במלון מפואר ושובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל. מקום שני יזכה בשובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל. מקום שלישי יזכה בשובר תו הזהב בשווי 750 שקל.

על מנת לקרוא את התקנון המלא של התחרות ניתן להיכנס לאתר התחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עגורן צריח. ShutterStock
נופים יוצאי דופן/ShutterStock

מדובר באירוע מיוחד ויוצא דופן. זו גאווה להיות בענף הבניין וזו גאווה מיוחדת בשבילי לייצג ולהגן על מפעילי העגורנים בישראל.

היוזמה והרעיון הוא של הוועד הארצי של סקטור המנופאים שמאוגד בהסתדרות ולמעשה הוא הגוף היציג של המנופאים באתרי הבנייה בישראל. הרעיון הזה, בנוסף לעוד דברים שהסקטור ביחד עם נציגי ההסתדרות עובדי הבניין עושים, נועד כדי לחבר את העובדים שעובדים קשה ונמצאים באוויר כל הזמן ולשתף אותנו היזמים, הקבלנים והעובדים בנופים היפים של ארץ ישראל היפה.

כל האירוע הוא בשיתוף ואחריות של הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה שיוזמת ומחבקת את העובדים בסקטור זה.

אין לי ספק שצעד זה בנוסף לאחרים יתן לעובדים את השייכות כדי שלא ירגישו מנותקים ממה שקורה בקרקע. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לוועד סקטור המנופאים והעומד בראשו, לארגונים המעסיקים, לקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה ולצוות הסתדרות עובדי הבניין על הרעיון המבורך ומאחל לעוד רעיונות יצירתיים אחרים שיובילו לחיזוק הקשר עם העובדים בענף.

בשיתוף הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully