וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם החזקות מדווחת על מכירות שיא בפרויקט שלה בדימונה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 21:01

האם השוק מתאושש? גשם החזקות מדווחת על חודש יולי חזק במיוחד - עם מכירות ובקשות רכישה של 189.9 מיליון שקל בשוק החופשי. בתוך כך, נמכרו כמחצית מהדירות שיצאו לשיווק בשוק החופשי בפרויקט של החברה בדימונה

פרויקט "נוף בראשית" בדימונה. גשם החזקות,
פרויקט "נוף בראשית" בדימונה/גשם החזקות

חודש יולי מוצלח לקבוצת גשם החזקות: החברה מדווחת על מכירות ובקשות רכישה של 189.9 מיליון שקל במכירות בכלל הפרויקטים שלה בשוק החופשי ברחבי הארץ.

בתוך כך, מדווחת החברה על מכירות שיא בפרויקט שלה בדימונה, "נוף בראשית". על פי החברה, בחודשים האחרונים מאז תחילת השיווק, נמכרו כמחצית מתוך מלאי הדירות של שלב א' שיצא לשיווק בשוק החופשי, כ-40 דירות בשווי של כ-45 מיליון שקל, זאת בנוסף להכנסות ממחיר למשתכן של כ-26 מיליון שקל נוספים ממתחם זה עד כה.

פרויקט "נוף בראשית" בדימונה. גשם החזקות,
פרויקט "נוף בראשית" בדימונה/גשם החזקות

הפרויקט מתאפיין בדירות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בשכונת "ממשית" בדימונה, אשר ממוקמת בסמוך ליציאה הדרומית של העיר ועתידה להכיל כ-1,300 יחידות דיור, שמתוכן גשם החזקות תבנה מעל 500 יח"ד.

עוד, בשכונה, יוקם "מרכז תחבורתי", שיכלול תחנת רכבת חדשה, מסוף אוטובוסים וחניון מקורה עם כ-1,500 חניות, לצד גשר חדש שיוקם מעל כביש 25 ויקשר את השכונה עם קניון ומרכז עסקים חדש, שעל פי התכנון צפוי להעסיק אלפי עובדים מדימונה והסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully