וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה מזהירה: בניגוד לפרסומים, התכנית הזו לא קרובה לאישור

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 13:39

לאור פרסומים שגויים שהופצו על ידי גורמים שונים המבקשים למכור זכויות עתידיות במתחם בכפר סבא בטענה שהתכנית רגע לפני אישור במחוזית - העירייה קוראת לרוכשים להיזהר: "כל הרוכש זכויות עתידיות במתחם עושה זאת על אחריותו בלבד"

עיריית כפר סבא מזהירה: פרסומים שגויים שהופצו לאחרונה על ידי גורמים שונים, שלטענת העירייה אין לה כל קשר אליהם, בנוגע לתכנית צפון בן יהודה בעיר, עלולים ליצור בלבול, עוגמת נפגש והפסד כספי.

לאור כך, מבקש העירייה להעמיד דברים על דיוקם ולהביא לידיעת כלל הציבור כי תכנית צפון בן יהודה איננה בהליכי אישור מתקדמים ואף אינה רגע לפני אישור התכנית במחוזית - היות ואין עדיין תכנית בהכנה כלל.

כפר סבא. ShutterStock
אילוסטרציה: מתחם בכפר סבא/ShutterStock

העירייה מדגישה כי עד לשלב בו התכנית תהיה בהכנה, ותאושר - אין ולא ניתן להסתמך על נתונים כלשהם שמפרסמים בנוגע לפרויקט, לרבות נתונים כמותיים של כמות זכויות, מספר יחידות דיור, גבהי בנייה, מיקום מגרשים ועוד.

עיריית כפר סבא מבקשת להבהיר כי "אין לעיריית כפר סבא כל קשר או שיתוף פעולה עם גורמים כלשהם שנכון להיום מוכרים זכויות במקום ומתהדרים כביכול בשמה של העירייה. על הציבור להיזהר ולהיות עירני, כל הרוכש זכויות עתידיות במתחם עושה זאת על אחריותו בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully