וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוציאו את הסמארטפון: תחרות הצילום הייחודית של המנופאים יוצאת לדרך

ליעד וכניש

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:52

הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל משיקה היום תחרות צילום חדשה ומדליקה במיוחד, "נוף מהמנוף", המעניקה הזדמנות ייחודית למפעילי עגורן צריח באתרי בניה מצפון ועד דרום לשתף בצילומי הנופים המרהיבים בישראל

תמונה מהמנוף באזור הים בנתניה. דוריאן אטיאס,
תמונה מהמנוף באזור הים בנתניה/דוריאן אטיאס

יש להם את נקודת התצפית הטובה ביותר על ישראל כולה, מהדרום ועד הצפון, מהשקיעות היפות במזרח ועד השקיעות המרהיבות ביותר במערב, מול הים. כל מי שנמצא בקבוצת וואטסאפ משותפת עם חבר או בן משפחה שעובד כמנופאי ומפעיל עגורן צריח, מצפה באופן יום יומי לתמונות נוף מהממות מגובה של עשרות מטרים מעל פני האדמה.

הבוקר (ד') הכריזה הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה על יציאתה לדרך של תחרות "נוף מהמנוף", שנותנת הזדמנות ייחודית למפעילי עגורן צריח, באתרי בניה ברחבי הארץ, לשתף בתמונותיהם המיוחדות את הנופים המרהיבים של ישראל.

כל הפרטים: איך משתתפים בתחרות?

התחרות מאפשרת החל מהיום, ה-9 באוגוסט, לשלוח לתחרות עד 2 תמונות שצולמו מהמנוף על ידי מפעילי עגורן צריח בלבד ולמשך 12 ימים, עד תאריך ה-21 באוגוסט. את התמונות המנופאים מתבקשים להעלות באתר אינטרנט שהוקם במיוחד עבור התחרות (חפשו "נוף מהמנוף" בגוגל).

עם סיום שלב העלאת התמונות, הציבור מוזמן לבחור את התמונה המנצחת: החל מה-22 באוגוסט ועד ה-5 בספטמבר, התמונות ייחשפו באתר וברשתות החברתיות להצבעת הציבור. כל אדם יוכל לבחור 3 תמונות, שלדעתו הן הטובות ביותר וראויות לקבל את הפרס.

בסיום ההצבעה של הציבור הרחב, ייבחרו 10 התמונות שיזכו למספר ההצבעות הרב ביותר, ובמקביל גורמי מקצוע מטעם התחרות יבחרו 10 תמונות נוספות. בהמשך, הועדה תתכנס ותדרג את 3 התמונות הטובות ביותר מתוך 20 התמונות שעלו לגמר, לפי שקלול הצבעות הקהל הרחב וחברי הועדה.

בואו נדבר תכלס, מה הפרס?

עשרה ימים לאחר ההכרזה על הזוכים בתחרות, ב-20 בספטמבר, יתקיים טקס חלוקת הפרסים לשלושה המקומות הראשונים:

• המקום ראשון יזכה בסופ"ש זוגי במלון מפואר ושובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל.

• המקום השני יזכה בשובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל.

• המקום השלישי יזכה בשובר תו הזהב בשווי 750 שקל.

מיוזמת התחרות, הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, נמסר: "מחפשים את התמונות המיוחדות ביותר שלכם. תפסו את הסמארטפון, חפשו את הזמן המתאים והצטרפו לתחרות הצילום המרהיבה. בהצלחה לכל המשתתפים".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
תמונה מהמנוף. באדיבות מנופאים,
תמונה מהמנוף/באדיבות מנופאים

יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות ענף הבנייה והתעשיות הנלוות: " הרעיון של נוף מהמנוף הוא רעיון יצירתי ויוזמה ברוכה לשתף אותנו ואת האזרחים והעובדים לראות את כדור הארץ מזוויות שונות ונותן תחושה של שותפות והזדהות עם עובד שנמצא בודד למעלה ומחברים אותו לקרקע".

דוד יהלומי, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל: " אנו שמחים להשיק תחרות יוצאת דופן בה אנו מזמינים את מפעילי עגורן צריח בישראל, שתורמים לבניין הארץ בעבודה קשה ויומיומית, לצאת מהשגרה ולשתף את הציבור הרחב בנופים היפים שנגלים בגובה רב מכל קצוות הארץ".

מפעיל עגורן צריח שעובד באתרי בניה ברחבי הארץ, דוריאן אטיאס, מסר הבוקר עם ההרשמה לתחרות: "כל בוקר אני עולה לעגורן בזריחה ויורד ממנו בערב לקראת השקיעה. הרבה פעמים אני עובד גם ליד הים, וכל יום שולח תמונות לחברים ומשפחה, אף פעם לא נמאס, הנופים משוגעים, מבחינתי אלו יצירות אמנות ואני שמח שעכשיו תהיה לי הזדמנות להשתתף בתחרות צילום, להראות את התמונות האלה לעם ישראל כולו ואולי אפילו לזכות בפרס".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully