וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

192 דירות ב-2 מגדלים: פתח תקוה ממשיכה להתחדש

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 16:03

במסגרת הפרויקט שאושר בועדה המחוזית - ייהרסו 48 יחידות דיור ישנות בשלושה מבנים ותיקים ובמקומן ייבנה פרויקט עירוב שימושים חדש שיכלול הקמה של שני מגדלים בני 27 קומות ו-192 דירות, קומת מסחר וככר עירונית

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכז מודיעה על החלטתה להסיר את ההתנגדויות ולהמליץ על הפקדתה של תוכנית פינוי בינוי ברחוב קפלן פינת ז'בוטינסקי בפתח תקווה.

במסגרת התוכנית, אותה מקדמת חברת גרופית, ייהרסו 48 דירות בבניינים הוותיקים ברחוב קפלן, ובמקומן ייבנו שני מגדלים בני 192 יחידות דיור אשר יתנשאו לגובה של 27 קומות. עוד, יכלול הפרויקט משרדים ותעסוקה בהיקף של 4,500 מ"ר ושטח מסחרי של כ-700 מ"ר.

הפרויקט עתיד להיבנות על שטח של כ-7.5 דונם, ויכלול הרחבות שונות לטובת הציבור, ביניהן שטחי ציבור פתוחים של כ-650 מ"ר, הקמת כיכר עירונית שתוביל לשדרת המסחר, הרחבה של בית הספר קפלן בכ-800 מ"ר, ובניית שתי כיתות גן בגודל של כ-240 מ"ר.

פרויקט פינוי בינוי של חברת גרופית בפתח תקווה. בר לוי אדריכלים,
פרויקט פינוי בינוי של חברת גרופית בפתח תקווה/בר לוי אדריכלים

הדירות בפרויקט יהיו בנות 3, 4 ו-5 חדרים וכן דירות מיוחדות. בעלי הדירות הוותיקים צפויים לקבל בפרויקט דירות חדשות הכוללת ממ"ד וכן מרפסת שמש, חניה תת קרקעית ומחסן.

לדברי תמיר עטאר, סמנכ"ל הנדסה בחברת גרופית, "החברה מברכת על ההחלטה ומודה לעיריית פתח תקווה ולמנהלת כרמים על כך שאימצו את הפתרונות התכנוניים שהוצעו על ידנו, ואפשרו את קידום הפרויקט לטובת תושבי הבניינים והאזור כולו. במהלך הדרך, הועלו התנגדויות בעיקר מצד בניין סמוך לפרויקט. מתוך ראיית טובת בעלי הדירות בפרויקט ובסביבתו, בחרנו להציע פתרון תכנוני שיאפשר לקדם הן את הפרויקט והן תמ"א 38 הריסה ובניה לבניין הסמוך, ואנו שמחים על כך שהפתרון התקבל הן על ידי המתנגדים והן על ידי רשויות התכנון".

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג בירך על אישור התוכנית ואמר כי "ההתחדשות העירונית בעיר נמשכת. התוכנית מכילה שטחי מסחר ותעסוקה, שטח למוסדות ציבור וחינוך, שצ"פ רחב ידיים ועוד, ונשענת על מערך תחב"צ משודרג, מערך שבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים, לצד פעילות הרק"ל בסמוך".

פרויקט תוכנן על ידי משרד בר לוי אדריכלים, עורכי דין הדיירים הם עו"ד גיא פרבמן ומשרד עוה"ד ויניצקי, ועו"ד היזם הוא ארז שחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully