וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש ערים שזכו לכך שהקו האדום עובר דרכן, ויש את קרית אונו"

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 11:17

שכחו אותה? קרית אונו דורשת להתחבר לקו האדום של הרכבת הקלה. שרת התחבורה, מירי רגב, נפגשה אתמול עם ראש העיר קרית אונו בלשכתו וטענה כי תעשה ככל יכולתה לחבר את העיר

ניסויי הפעלה של הקו האדום בבת ים. נת"ע,
קרית אונו תתחבר לרכבת הקלה?/נת"ע

שרת התחבורה מירי רגב ובכירי משרדה הגיעו אתמול (ב') לפגישה עם, ישראל גל, ראש העיר קרית אונו בלשכתו בעירייה, והתייחסה לבקשתו של גל לחיבור העיר לרשת תחנות הקו האדום של הרכבת הקלה.

לדבריה, "הגענו לכאן לקראת פתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה והחשיבות שאנו רואים בחזון המשותף של חיבור העיר קריית אונו לרכבת הקלה. יש ערים שזכו לכך שהקו האדום עובר דרכן ויש את קריית אונו, שנעשה הכל כדי לסייע ולעזור לה, גם להתחבר, ביוזמת ראש העיר ישראל גל, לרכבת הקלה שתביא עימה הקלה משמעותית בפקקים לתושבי העיר".

"ברור גם לנו כי זה לא יקרה ביום אחד. יהיו קשיים ועיכובים של תחילת הדרך וחבלי הלידה, אולם עם קצת סבלנות ואורך רוח, ושיתוף הפעולה המקצועי המצוין עם ראש העיר והעירייה, ברור לכולנו כי הדרך היחידה להוציא גם את קרית אונו מהפקק היא באמצעות הנת"צ שישנע מאות מתושבי קריית אונו, שישכילו להשאיר את רכבם בבית לרכבת הקלה ולקו האדום".

פגישה בין שרת התחבורה לראש העיר קרית אונו. דוברות משרד התחבורה,
פגישה בין שרת התחבורה לראש העיר קרית אונו/דוברות משרד התחבורה

הביקור בעיר קרית אונו, הגיע לאחר כיפופי ידיים שהיו בין ראש העיר ישראל גל לבין זרועות הביצוע של משרד התחבורה שפעלו בעיר בנושא התנועה, באורח שהעמיס על כביש לוי אשכול ועוד, וזאת ללא תיאום ואישור העירייה.

רגב לא השאירה מקום רב לדמיון, לגבי עמדתה בויכוח ואמרה מיד בפתח דבריה כי "תמו הזמנים בהם החברות פועלות מבלי לשתף את ראשי הרשויות שבתחומן נעשות עבודות".

בסיכום הביקור, אמרה רגב, "אנו קשובים לעירייה ולעומד בראשה, במטרה לשפר ככל שניתן את התחבורה בעיר. בניגוד לכל הציניקנים, בנושא התחבורה אין ימין ושמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully