וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקומה ה-29: בכמה נמכרה הדירה היקרה ביותר בגבעת שמואל?

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 16:58

עסקת הנדל"ן היקרה ביותר בהיסטוריה של גבעת שמואל נסגרה לאחרונה: מדובר בפנטהאוז בקומה ה-29 בפרויקט "שער העיר" של חברת אזורים. הקונה המאושר ייהנה מפנטהאוז מרווח של כ-237 מ"ר, בתוספת למרפסות מרווחות בנות כ-157 מ"ר. כמה עלה הפנטהאוז?

הפנטהאוז שנמכר בפרויקט "אזורים שער העיר". 3Division,
הפנטהאוז שנמכר בפרויקט "אזורים שער העיר"/3Division

עסקת הנדל"ן היקרה ביותר בהיסטוריה של גבעת שמואל נסגרה לאחרונה, כאשר נמכר פנטהאוז במחיר שיא של 9.5 מיליון שקל בפרויקט התחדשות עירונית של אזורים, "שער העיר", הממוקם בשכונת בן גוריון בכניסה לעיר.

מדובר בפנטהאוז בקומה ה-29 בפרויקט "שער העיר" של חברת אזורים. הקונה המאושר ייהנה מפנטהאוז מרווח של כ-237 מ"ר בתוספת למרפסות מרווחות בנות כ-157 מ"ר.

השיא נשבר לאחר כשנה וחצי, כאשר העסקה הקודמת ששברה את השיא בעיר עמדה על סך של 8.35 מיליון שקל עבור פנטהאוז במאפיינים דומים. השיא החדש מבטא עלייה משמעותית של 1.15 מיליון שקל.

פרויקט שער העיר: 3 בניינים עם 367 דירות

פרויקט "שער העיר", הצפוי להתאכלס בשנת 2026, מאגד שלושה מגדלים מרשימים במיוחד. הפרויקט כולו צפוי להכיל 367 דירות ב-3 בניינים חדשים, כאשר 2 בניינים בני 25 קומות אשר ייבנו בשלב הבא של הפרויקט ובניין נוסף בן 30 קומות המוקם בימים אלה.

תמהיל הדירות בפרויקט נע בין 3-6 חדרים. הדיירים בפרויקט ייהנו מלובי דו קומתי מפואר, חווית מגורים ייחודית עם עירוב שימושים, בין אם שטחי מסחר ושדרת קניות של כ-3,500 מ"ר, מועדון דיירים ועוד, והכל לצד גימור יוקרתי ואדריכלות מתקדמת.

כמו כן, הפרויקט מציע פיתוח סביבתי מושקע, ואקו-סיסטם קהילתי שוקק חיים, אשר במרכזו פארק של כ-5 דונמים המציע שבילי אופניים ושפע של מרחבים ירוקים למשחק ופנאי.

פרויקט "אזורים שער העיר". 3Division,
פרויקט "אזורים שער העיר"/3Division

יוני בראל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אזורים: "פרויקט אזורים שער העיר מהווה אייקון אדריכלי שהגדיר מחדש את הכניסה לעיר גבעת שמואל, וממשיך להוביל את התפתחות העיר. שער העיר שהוגדר מרגעיו הראשונים כהצלחה גדולה עם ביקושים רבים מסמן עוד הצלחה במכירת דירת הפנטהאוז במחיר חסר תקדים בעיר כולה. ניתן לראות כי הרוכשים המתעניינים בשוק היוקרה, בעיר ומחוצה לה, הינם רוכשים בעלי ניסיון בשוק הנדל"ן הישראלי ולאור זאת מבינים כי כעת זו ההזדמנות לרכוש דירות איכותיות ויוקרתיות, לפני גל עליית מחירי הדיור שצפויה להיות לכשתחל התמתנות בשיעורי הריבית. כמצופה מפרויקט כה משמעותי, שער העיר מושך אליו מגוון אוכלוסיות החל מזוגות צעירים, דרך מצמצמי ומשפרי דיור ועד לדירות המיוחדות שעונות על דרישות וצרכי האוכלוסייה הייחודית לאזור, וזו הסיבה להתעניינות הגבוהה ולביקוש הגבוה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully