וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורניצקי GNY עם רכש נוסף: מגייסת לשורותיה שותף בתחום הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 16:08

עו"ד יוסי ריזנברג מצטרף כשותף לצוות הנדל"ן בפירמת גורניצקי GNY, לאחר ששימש כשותף וראש מחלקת הנדל"ן במשרד כהן וילצ'ק, וקודם לכן כשותף במשרד מירון, בן ציון ופריבס. בפירמה מברכים על הצטרפותו: "משתלב עם אסטרטגיית הצמיחה וההעמקה של הפירמה"

פירמת גורניצקי GNY מודיעה היום (ב') על מינויו של עו"ד יוסי ריזנברג כשותף לצוות הנדל"ן, לאחר ששימש כשותף וראש מחלקת הנדל"ן במשרד כהן וילצ'ק, וקודם לכן כשותף במשרד מירון, בן ציון ופריבס.

עו"ד ריזנברג, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, מביא עמו ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הנדל"ן, בדגש על ליווי פרויקטים של נדל"ן למגורים, ליווי קבלנים ויזמים לרבות בעסקאות מימון בנקאי, נדל"ן מניב, התחדשות עירונית והסכמי תמ"א.

צוות הנדל"ן במשרד גורניצקי GNY עומד בחזית ייעוץ הנדל"ן והוביל משפטית עסקאות נדל"ן מהגדולות והמשמעותיות שנערכו בישראל, כולל ייצוג חברות ציבוריות וגופים מוסדיים הנמנים על הגופים המרכזיים במשק הישראלי, חברות תכנון ופיתוח בנייה, חברות היזמות הגדולות והמובילות בארץ, וייצוג בעלים פרטיים של מקרקעין. תחום ההתמחות של גורניצקי בא לידי ביטוי בעסקאות נדל"ן מורכבות בקנה מידה גדול, לרבות בתחומי המגורים, המסחר, המשרדים, רשתות מלונאות ודיור המוגן וכן הסכמי תשתיות מורכבים.

עו"ד יוסי ריזנברג. פירמת גורניצקי,
עו"ד יוסי ריזנברג/פירמת גורניצקי

מפירמת גורניצקי GNY נמסר: "צירופו המבורך של יוסי כשותף בצוות הנדל"ן המבוסס שלנו, משתלב עם אסטרטגיית הצמיחה וההעמקה של הפירמה בתחומי העיסוק המרכזיים שלה, ויסייע בהמשך מובילות תחום הנדל"ן שלנו. אנו מברכים את יוסי על הצטרפותו ומצפים לעבודה הפורייה המשותפת."

עו"ד יוסי ריזנברג מסר: "אני נרגש ושמח להצטרף למשרד גורניצקי שחרט על דגלו מצוינות אישית ומקצועית לאורך שנים ארוכות ומצפה לשתף פעולה עם הצוות המשפטי המשובח במחלקת הנדל"ן לטובת לקוחותינו."

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully