וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הקבלנים פורשת מנשיאות המגזר העסקי: "איבדה את דרכה"

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 17:37

לאחר 70 שנה של חברות: התאחדות הקבלנים בוני הארץ פורשת מנשיאות המגזר העסקי, בטענה כי האחרונה איבדה את דרכה ואינה משרתת כראוי את המטרות שלשמה הוקמה; "חדלה מלייצג את רוב המגזר העסקי"

נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו. לידור גולברג,
נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו/לידור גולברג

כעבור עשרות שנים של חברות, מודיעה היום (א') התאחדות הקבלנים בוני הארץ כי היא פורשת מנשיאות המגזר העסקי, לאחר שזו איבדה את דרכה, מיצבה עצמה באופן שגוי בזירה הכלכלית והעסקית מול הממשלה, הכנסת וההסתדרות, ואינה משרתת כראוי את המטרות לשמה הוקמה. כך, עולה ממכתב שהעבירה התאחדות הקבלנים בוני הארץ לנשיאות המגזר העסקי.

נשיאות המגזר העסקי, שבראשה עומד נכון להיום יו"ר התאחדות האיכרים, דובי אמיתי, הוקמה בשנות ה-50 ומאז חברה בה התאחדות הקבלנים בוני הארץ. מדובר בגוף שבו ישבו בעבר כל ראשי הארגונים העסקיים המרכזיים בישראל.

דובי אמיתי 7. ראובן קסטרו
יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי/ראובן קסטרו

בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ מציינים כי הנשיאות חדלה מלייצג את רוב המגזר העסקי. בשנים האחרונות פרשו ממנה גם "התאחדות התעשיינים" ו-"איגוד לשכות המסחר". שני גופים אלה, יחד עם התאחדות הקבלנים, ייצגו בנשיאות העסקית את הסקטורים המשמעותיים ביותר במגזר הפרטי בישראל, אשר חלקם בתל"ג ובתרומה לתוצר העסקי ולהכנסות המדינה הוא המרכזי ביותר, וכן מעסיקים את מספר העובדים הגדול ביותר במגזר הפרטי בישראל.

מהתאחדות הקבלנים בוני הארץ נמסר: "לצערנו, נשיאות המגזר העסקי, במתכונתה ובפעילותה הנוכחית, איננה מייצרת ערך מוסף להתאחדות הקבלנים שמצדיק את המשך החברות בה. בהתאם לכך, התקבלה החלטה על ידי הנשיאות של התאחדות הקבלנים בוני הארץ להפסיק את חברותה בנשיאות המגזר העסקי".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully