וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברת שיאים: הקרן של החברה הזו חצתה את רף המיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 16:19

אלקטרה נדל"ן מעדכנת על גיוס נוסף בסך 120 מיליון דולר לקרן הרביעית שבניהולה, ובכך חצתה הקרן את יעד הגיוס שנקבע על מיליארד דולר - והופכת לגדולה ביותר שגויסה עד כה על ידי החברה

חברת אלקטרה נדל"ן מעדכנת על גיוס נוסף בהיקף של כ-120 מיליון דולר לקרן הרביעית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, מצד גופי השקעות ופנסיה בינלאומיים זרים.

בכך, מסתכם היקף הגיוס לקרן בכ-1.02 מיליארד דולר, אשר חצה את יעד הגיוס שעמד על מיליארד דולר, והופך את הקרן הרביעית לגדולה ביותר שבניהול החברה עד כה. גיוס זה ממחיש את אסטרטגיית החברה להרחבת הגיוסים ממשקיעים בינלאומיים איכותיים שממשיכים להביע אמון בחברה, זאת במקביל להמשך פעילות משמעותית עם גופי השקעה מובילים בישראל.

נכון למועד זה, החברה מדווחת כי היא ממשיכה לפעול לגיוס משקיעים נוספים לקרן הרביעית, שלמועד הדיווח מחזיקה ב-26 מקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב, הכוללים 7,859 יחידות דיור, בהיקף השקעה הונית כוללת של כ-704.2 מיליון דולר (חלק הקרן). מקבצי הדיור נמצאים בחלקה הדרום מזרחי של ארה"ב, בין היתר במדינות טקסס, אריזונה, פלורידה, ו'ירג'יניה, ג'ורג'יה ודרום וצפון קרולינה.

מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, אמיר יניב. אלדד רפאלי,
מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, אמיר יניב/אלדד רפאלי

אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו מעדכנים היום על גיוס משמעותי לקרן הרביעית להשקעות במקבצי דיור מצד גופי השקעה בינלאומיים. בכך, עוברת הקרן את יעד הגיוס אשר עמד על סך של מיליארד דולר והופכת לקרן הגדולה ביותר שגויסה עד כה ע"י החברה".

"גיוס זה ממחיש את הבעת האמון האדירה מצד משקיעים בינלאומיים מובילים, במיוחד בתקופה זו, בסגמנט מקבצי הדיור בכלל וביכולותיה המצוינות של החברה בפרט. יצוין כי גיוס זה מהווה גם אבן דרך משמעותית ביישום אסטרטגיית החברה להרחבת מצבת המשקיעים הבינלאומיים הזרים בקרנות תחת ניהולה. אנו נמשיך בפיתוח והשבחת פעילות הקרנות לצד ניצול הזדמנויות שוק בעת הנוכחית".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully