וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקוה מתחדשת: 232 דירות, חלקן במגדל בן 27 קומות

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 12:43

הועדה המקומית בפתח תקוה המליצה לאשר פרויקט התחדשות עירונית במרכז העיר, הכולל הקמת של 232 דירות חדשות ב-4 בניינים חדשים, ביניהם מגדל בן 27 קומות. הפרויקט כולל הריסה של 53 דירות ישנות

יוצא לדרך פרויקט התחדשות עירונית במרכז העיר פתח תקווה: הועדה המקומית המליצה לאשר פרויקט פינוי-בינוי במתחם הרחובות רוטשילד, האחים בכר ורינגלבלום, המציעה הריסת 6 בנייני רכבת ישנים עם 53 דירות והקמה של 232 דירות חדשות ב-4 בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות, ומגדל אחד בן 27 קומות.

בנוסף ייבנו שטחי מסחר, חניונים תת קרקעיים וגן ילדים. התוכנית בצירוף המלצתה של הועדה המקומית, הועברה לאחרונה לוועדה המחוזית מרכז וכעת ממתינים לדיון בנושא. היזם של הפרויקט הוא חברת שמי התחדשות עירונית.

התחדשות עירונית פתח תקווה. הדמיה - טיטו אומן אדריכלים,
התחדשות עירונית פתח תקווה/הדמיה - טיטו אומן אדריכלים

הדירות הקיימות נבנו ברובן בשנות ה-60 וחלקן בשנות ה-80 של המאה ושטחן הממוצע הוא כ-90 מ"ר. כ-20% מהדירות החדשות יהיו דירות קטנות של עד 75 מ"ר ושאר הדירות יהיו גדולות יותר, כולל דירות גן ופנטהאוז.

לדברי עוה"ד זיו גרומן ועדי שרעבי ממשרד גרומן ושות', המייצגים חלק ניכר מהדיירים במתחם, שעד כה חתמו על הסכם הפרויקט למעלה מ-70% מבעלי הדירות: "לאחר דרך ארוכה ולא פשוטה, אנו מברכים על המלצתה של הוועדה המקומית והפקדת התוכנית בוועדה המחוזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully