וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי רוט מונה למשנה למנכ"ל קבוצת שובל, שגיא ברזני סמנכ"ל הכספים של הקבוצה

6.8.2023 / 9:42

רוט בעל עבר עשיר של כ-24 שנה בתחום הנדל"ן, שותף להצעדת ופיתוחה של חברת היזמות בקבוצה בעשור האחרון. ברזני רואה חשבון בעל 2 תארים בתחום הכלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים בהתמחות במימון

ישי רוט. ערן לביא,
ישי רוט/ערן לביא

קבוצת שובל מודיעה על מינויים של 2 בכירים בסגל הניהולי של החברה. ישי רוט (46) המכהן כסמנכ"ל שיווק ופיתוח העסקי של קבוצת שובל, מונה למשנה למנכ"ל. רוט בעל עבר עשיר של כ-24 שנה בתחום הנדל"ן, שותף להצעדת ופיתוחה של חברת היזמות בקבוצה בעשור האחרון.

שגיא ברזני (38) מונה כסמנכ"ל כספים של הקבוצה. ברזני רואה חשבון בעל 2 תארים בתחום הכלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים בהתמחות במימון. הוא בעל ניסיון עשיר בתחום הכספים בחברות בניה והייטק.
קבוצת שובל בבעלות היזם ואיש העסקים משה מילר, הינה בין הקבוצות הבניה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של למעלה 38 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. צבר העבודות של החברה כולל היום אלפי יחידות דיור וכן שטחי מסחר ומשרדים חלקם בביצוע ובתכנון, בהם מגדל מגורי דיור להשכרה ביקנעם, מתחמי מגורים ומסחר בהתחדשות עירונית בכל רחבי הארץ וכן נכסים מניבים.

לדברי משה מילר מנכ"ל ובעלי שובל: "מינויו של ישי רוט למשנה למנכ"ל ושל שגיא ברזני כסמנכ"ל הכספים הם חלק מהמהלך האסטרטגי של הקבוצה לאמץ שיטות עבודה וניהול שמאפשרים את הצמיחה המשמעותית של החברה בשנים האחרונות. אין לי כל ספק שיחד עם ישי רוט ושגיא ברזני נצליח לממש את היעדים האסטרטגיים של הקבוצה ואותם הצבנו לשובל כחברה המובילה בתחום היזמות והביצוע".

לדברי ישי רוט: אני מודה למשה מילר על האמון אשר נותן בי. יחד עם משה ושגיא נמשיך להצעיד את שובל ליעדים נוספים. רוט מוסיף ואומר כי אין לי כל ספק כי שוק הנדל"ן הינו המנוע והדלק של הכלכלה הישראלית אשר רק ימשיך ויצמח ותמיד אפשר יהיה לסמוך על יציבותו של ענף הנדלן בישראל בזכות ביקושים החזקים לדורות לבוא וגם בעת הזאת אנו רואים שקיימים ביקושים לתחום הנדל"ן והצריכה היום יומית לדירות ומסחר רק תגדל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully