וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשת בענק: אושרו 8 היתרי בניה באחד הפרויקטים הגדולים בנתניה

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 12:19

קבוצת יובלים מדווחת כי קיבלה 8 היתרי בניה בפרויקט שלה בשכונה הותיקה בדרום העיר נתניה. בכך, יוצא לדרך השלב הראשון בפרויקט, הכולל הקמה של 480 דירות, מתוך 872 דירות שיוקמו ב-14 בניינים סה"כ

פרויקט פינוי בינוי ימים הצעירה בנתניה. הדמיה - 3division,
פרויקט פינוי בינוי ימים הצעירה בנתניה/הדמיה - 3division

8 היתרי בניה שהתקבלו מוציאים לדרך את השלב הראשון באחד הפרויקטים הגדולים בנתניה, המוערך בכמיליארד שקל: קבוצת יובלים הודיעה כי קיבלה את כל היתרי הבניה הדרושים מהוועדה המקומית לתכנון ובניה נתניה.

בכך, יוצא לדרך שלב א' בפרויקט "ימים הצעירה" בקרית נורדאו בעיר, הכולל הריסה של 112 דירות ישנות ב-4 מבני שיכון קיימים, והקמה של 480 דירות חדשות ב-7 בניינים בני 9 ועד 24 קומות. עבודות הבניה יחלו בימים הקרובים.

הפרויקט ממוקם בין הרחובות זלמן שניאור וקרן היסוד, בצמוד לשכונת עיר ימים ובמרחק הליכה קצר לים. המתחם משתרע על פני שטח כולל של כ-28 דונם. בשלב הבא בפרויקט יפונו וייהרסו 96 דירות נוספות.

כמה תעלה דירה בפרויקט?

באופן כללי, יכלול פרויקט הענק הקמה של 872 דירות חדשות ב-14 בניינים חדשים, על חשבונם של 8 בנייני שיכון ישנים עם 208 דירות. עוד, יכלול הפרויקט כ-250 מ"ר שטחי ציבור וחניון תת קרקעי בשני מפלסים. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכמיליארד שקל.

הדירות בפרויקט מוצעות למכירה החל מ-2.17 מיליון שקל לדירת 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת; החל מ-2.65 מיליון שקל עבור דירת 4 חדרים בשטח של 107 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת; החל מ-2.85 לדירת עבור דירת 5 חדרים בשטח של 118 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת.

ימים הצעירה הוא פרויקט הפינוי בינוי הראשון שאושר על ידי הועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל) במסלול האישור המהיר בשנת 2019, שאפשרה להוציאו לפועל תוך פרק זמן קצר ביחס לגודל ולמורכבות הפרויקט.

יובלים השלימה לאחרונה את עבודות החפירה והדיפון, התקשרה עם קבלן מבצע להקמת הפרויקט ומכרה בהסכמי מכר 248 יח"ד, המהוות כ-67% אחוז מסך הדירות למכירה בפרויקט (חלקה של החברה בפרויקט הוא 50%).

איציק ברוך בעלים של קבוצת יובלים. כפיר זיו,
איציק ברוך בעלים של קבוצת יובלים/כפיר זיו

איציק ברוך, מנכ"ל ובעלי קבוצת יובלים: "אנו גאים להוציא לפועל את הפרויקט הראשון של התחדשות עירונית אשר אושר ע"י הותמ"ל שאיפשר לנו בתוך כארבע וחצי שנים בלבד להרוס את המבנים הישנים ולקבל היתרי בניה להקמת מאות דירות חדשות. זהו זמן שיא לקידום פרויקט ואנו פועלים בנחישות להשלמת הבניה ולהקמת שכונה חדשה ומתקדמת עבור תושבי השכונה והעיר בכלל. החברה צברה ניסיון רב בפרויקטי התחדשות עירונית ואנו מקדמים אלפי יחידות דיור במסגרת פינוי בינוי כדי להפוך את השכונות הישנות שסובלות מהזנחה לאזורים חיים ואטרקטיביים".

לדברי רועי הראל, מנהל יזמי בחברת יובלים: "פעלנו לאורך זמן בשיתוף פעולה עם בעלי הדירות במתחם והשקענו משאבים רבים לרווחת הדיירים ולקידום הפרויקט. העובדה כי עד כה נמכרו כשני שליש מהדירות המיועדות למכירה בפרויקט היא הבעת אמון ביזם, במיקום האטרקטיבי ובאיכות הפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully