וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך אירוע המכירות: באיזה פרויקט נמכרו 20 דירות ביום אחד?

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 18:21

אירוע המכירות בפרויקט החדש באור יהודה הוכתר כהצלחה גדולה - כאשר נמכרו במהלכו 20 דירות. מדובר בהישג חסר תקדים, במיוחד לאור התקופה המורכבת בענף והדיווח על האטה ברכישת דירות

אירוע מכירות שהתקיים בימים האחרונים, בפרויקט New concept של אורון נדל"ן באור יהודה, הוכתר כהצלחה גדולה - כאשר נמכרו במהלכו 20 דירות. מדובר בהישג חסר תקדים, במיוחד בתקופה הנוכחית.

נכון להיום, הפרויקט נמצא בשלבי בניה מתקדמים, כשתאריך האכלוס הצפוי הינו אוגוסט 2024.

הפרויקט של אורון נדל"ן כולל הקמה של 7 בנייני מגורים בני 5 ו-11 קומות, עם 245 יחידות דיור סך הכול. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון במיוחד וכולל דירות של 2, 3, 4, 5, 5.5 ו-6 חדרים, לצד דירות גן ופנטהאוזים. דירת 4 חדרים נמכרת החל מ-2.79 מיליון שקל.

הדמיה - פרויקט New concept של אורון נדל"ן באור יהודה. אורון נדל"ן,
הדמיה - פרויקט New concept של אורון נדל"ן באור יהודה/אורון נדל"ן

הפרויקט ממוקם במיקום אטרקטיבי בשכונת בית בפארק הצעירה והמבוקשת באור יהודה, המצויה בתנופת פיתוח משמעותית בימים אלה ומושכת אליה קהל משפחות צעיר. הפרויקט נמצא בקרבה למתחמי חינוך ונגישות לצירי תחבורה מרכזיים, כמו גם לקו הסגול של הרכבת הקלה שעתיד לקום בהמשך.

יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ומכירות באורון נדל"ן: "אנחנו מברכים את הרוכשים החדשים שרכשו דירה באירוע המכירות שערכנו באור יהודה. מדובר בתקופה מורכבת בה כל החלטה כלכלית נשקלת בכובד ראש ונלקחים הרבה גורמים בחשבון. הרוכשים שהגיעו ליום המכירות החליטו לא לשבת על הגדר ולנצל את המומנטום לרכוש דירה בפרויקט איכותי במיקום מעולה. הדירות שנותרו למכירה בפרויקט נמכרות במחירים אטרקטיביים וזו הזדמנות טובה לרכוש דירה בשכונה המתפתחת והמבטיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully