וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה היקרה בתולדות בת ים: בכמה נמכר פנטהאוז בקומה ה-30?

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 14:34

שיא חדש בבת ים: השכנה הדרומית של תל אביב מצטרפת למפת דירות היוקרה בישראל, כשדירת פנטהאוז במגדל החדש שמקדמת אאורה יחד עם האדריכל אילן פיבקו נמכרה במחיר חסר תקדים בעיר

הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אאורה פיבקו בת ים. the Craft TLV,
הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אאורה פיבקו בת ים/the Craft TLV

בת ים מצטרפת לשוק דירות היוקרה של ישראל - עם עסקה שוברת שיאים, בה נמכרה דירת פנטהאוז בפרויקט התחדשות עירונית "אאורה פיבקו בת ים" עבור 13.5 מיליון שקל. הרוכש הוא איש עסקים יהודי מצרפת שמתכנן עלייה לישראל בשנים הקרובות.

הנכס המרשים בן 7 חדרים ומתפרש כדירה יחידה על פני הקומה ה-30 בפרויקט. שטחו 302 מ"ר, והוא כולל גם מרפסת של כ-186 מ"ר עם 4 כיווני אוויר ונוף פתוח לים.

המגדל, המקודם בשותפות אאורה (80%) והאדריכל אילן פיבקו (20%), נבנה כאמור במסגרת פרויקט התחדשות עירונית, וצפוי לכלול 120 יח"ד במקום 23 קיימות. הדירות שישווקו במגדל יהיו בנות 3-6 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוז גדול אחד כאמור בקומה העליונה.

בנוסף, העסקה המדוברת מציינת שבירת שיא חדש של מחירים בבת ים - כשיזמי הפרויקט מוסרים כי הנכס נמכר במחיר הגבוה ביותר בתולדות העיר.

הכירו את מגדל הפאר של פיבקו. הדמייה, אתר רשמי
פרויקט התחדשות עירונית אאורה-פיבקו בת ים/אתר רשמי, הדמייה

פרויקט "אאורה פיבקו בת ים" ממוקם בשדרות העצמאות בבת ים במרחק של כ-200 מטר מהים ובקרבה לצירי תחבורה ראשיים וביניהם קו המטרו האדום. באזור מהמגדל החדש יוכלו הדיירים למצוא בתי קפה, מסעדות, מרכז בילוי ומסחר, ומהצד שני שדרת העצמאות הרחבה שמגיעה עד לחוף הים.

על פי הערכות היזמים, ההכנסות ממכירת יחידות הדיור בפרויקט צפויות להסתכם לסך של כ-275 מיליון שקל, והרווח הגולמי צפוי להסתכם לכ-50-45 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully