וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב הפועם של רמת גן: אושרה הקמת 185 דירות ב-2 מגדלים

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 9:58

הקמת מגדלי מרום השחר יוצאת לדרך: הוועדה המקומית רמת גן אישרה לקונטמפו נדל"ן להקים 2 מגדלים בני 20 קומות ו-185 דירות בשילוב שטחי מסחר ומבני ציבור בסמוך לאחת השכונות החדשות והיוקרתיות בעיר

מגדלי מרום השחר. קיקה ברא"ז אדריכלים,
מגדלי מרום השחר/קיקה ברא"ז אדריכלים

יש אישור לפרויקט מרום השחר ברמת גן: הועדה המקומית לתכנון ולבניה רמת גן מודיעה על מתן אישור לפרויקט פינוי בינוי בליבה הפועם של העיר, בסמוך לשכונת מרום נווה היוקרתית, ברחוב נגבה.

במסגרת הפרויקט של חברת קונטמפו נדל"ן ייהרסו 66 יחידות דיור קיימות ו-6 יחידות מסחר - כשבמקומן תבנה החברה 2 מגדלים בני 20 קומות ו-185 דירות חדשות. מלבד יחידות הדיור, התכנית מציעה שטחי מסחר של כ-600 מ"ר ומבני ציבור בשטח של כ-2,000 מ"ר.

שכונת מרום נווה היא מהשכונות החדשות ברמת גן ומהווה מוקד משיכה לאוכלוסייה צעירה ולמשפחות, עובדי הייטק ובעלי מקצועות חופשיים. ברחובותיה יש מוסדות חינוך לכל הגילים, כולל בית ספר תיכון במרחק הליכה, ומרכזי תנועות נוער.

השכונה כוללת פארק וגישה לכביש 4, לצד קישוריות לתחבורה ציבורית עם קווי אוטובוס רבים ובמרחק 5 דקות הליכה מתחנות המטרו 2M הכתום שיוקמו בעיר. את קונטמפו מלווים בפרויקט, משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ואת הדיירים הותיקים מלווים עו"ד אליענה רובין ועו"ד אודי ויסבאום.

מגדלי מרום השחר. קיקה ברא"ז אדריכלים,
מגדלי מרום השחר/קיקה ברא"ז אדריכלים

לדברי ערן מגור, מנכ"ל קונטמפו נדל"ן: "מדובר בפרויקט שיוצר מעטפת עירונית של שטחי מסחר ומבני ציבור משלימים. בכוונת החברה לפעול באופן מיידי להשלמת התנאים להפקדת התכנית בועדה המחוזית, מתוך ציפייה לאישורה במהלך שנת 2024. כבר בשלב זה נחתמו הסכמי פינוי בינוי עם יותר מ-80% מבעלי הזכויות, השיווק יחל לאחר קבלת היתר סופי מהוועדה המחוזית".

שחר רז, יו"ר ובעלים קונטמפו נדל"ן: "הפרויקט מממש את האסטרטגיה של קונטמפו ומהווה עבורנו עליית מדרגה משמעותית. אני משוכנע כי איכות הפרויקט ותכנונו המוקפד יהפכו אותו לאבן שואבת של מרכז העיר המתחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully