וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

123 מיליון שקל: החברה הזו מכרה 21 דירות בחודש אחד

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 13:19

21 דירות באזור השרון: חברת קטה גרופ מדווחת כי מכרה החודש 21 דירות בפרויקטי החברה באזור השרון. מרבית הדירות נמכרו במסגרת קמפיין משותף של החברה עם הייטקזון, במהלכו מוצעת הנחה משמעותית לחברי המועדון

חברת קטה גרופ, בבעלותו של גיל קטה, מבשרת היום (ב') כי מכרה החודש 21 דירות בפרויקטים שלה בהוד השרון וגליל ים הרצליה, בעלות כוללת של 123 מיליון שקל.

על פי החברה, מרבית הדירות נמכרו במסגרת קמפיין משותף עם מועדון הייטקזון, במהלכו מוצעת הנחה משמעותית לחברי המועדון בפרויקט UP בהוד השרון וחשיפה ראשונית של הפרויקט KATA-ICON בגליל ים הרצליה.

כך לדוגמה, במסגרת ההנחה לחברי המועדון, דירות 5 חדרים בפרויקט UP, הממוקם בשכונת 1200 הנחשקת בהוד השרון, מוצעות למכירה בהחל מ-3.9 מיליון שקל; דירת 3 חדרים בפרויקט KATA ICON בגליל ים, מוצעת למכירה החל מ-3.64 מיליון שקל.

פרויקט UP בהוד השרון. הקוביה,
פרויקט UP בהוד השרון/הקוביה

מרינה שפינדל, סמנכ"לית המכירות של חברת קטה גרופ: "שיתוף הפעולה עם הייטקזון היה טבעי ומתבקש ב-2 הפרויקטים בהוד השרון ובהרצליה בשל אופי קהל היעד וחתך האוכלוסיה הגרים בשכונות אלה. שיתוף הפעולה מוכיח את עצמו בזכות האטרקטיביות ואנו מרוצים מאוד מהתוצאות. בהוד השרון נוכחנו לגלות כי דירות 5 חדרים הן המבוקשות ביותר, עבור משפחות צעירות המחפשות סביבה איכותית לגידול הילדים ובשכונת גליל ים בהרצליה, רוב הרכישות היו של דירות מיוחדות עבור מצמצמי דיור, לצד דירות 4 חדרים המתאימות לזוגות צעירים".

"אין ספק כי רכישת דירה היא החלטה כבדת משקל ואנו מבינים את הצורך של הרוכשים לשקלל את כלל הגורמים, לפני החתימה. בשיחות שלנו עם דיירים פוטנציאליים, אנחנו מאפיינים בצורה מדוייקת את הצרכים שלהם כדי להתאים את המוצר עבורם. יש הבדל מהותי בין דירה לשימוש עצמי, שם יש חשיבות עליונה לאופי הקהילה המתגוררת בשכונה והפסיטיליטיס שיש לשכונה להציע, לבין השקעה, שם השיקול הפיננסי לרוב מהווה פקטור מרכזי. אנחנו שמחים להציע לחברי הייטקזון וכל באי משרדי המכירות, תמהיל מגוון של דירות במחירים אטרקטיביים".

דגן רונן, מייסד ומנכ"ל שותף בהייטקזון: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קטה גרופ, שמאפשר לנו לתת ללקוחותינו את המבצעים האטרקטיביים ביותר, גם בענפים מאתגרים יותר כמו ענף הנדל"ן. זה לא סוד שקיימת האטה בשוק הדיור, אך הכל תלוי באטרקטיביות ובכוח הקנייה, כפי שמדובר בפרויקט הנוכחי. חברי המועדון שלנו יודעים לזהות מבצע טוב כשהם נתקלים בו - והם ללא ספק מצביעים ברגליים. אנחנו מצפים להמשך שיתוף פעולה כמו זה גם בהמשך. שיתופי פעולה שגם טובים ללקוחות שלנו, וגם מסייעים בהשקעות בפיתוח וטיפוח שכונות מגורים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully