וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם זכויות בניה למגורים: בכמה נמכרה קרקע של 18 דונם בנס ציונה?

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 12:32

קבוצת מור חתמה עם קרן מרתון על הסכם למכירת 18.3 דונם במתחם המייסדים בנס ציונה, שלגביו אושר לאחרונה שינוי ייעוד לאזור פיתוח עירוני. הקרקע מיועדת למגורים, תעסוקה ומסחר בהיקפים משמעותיים

בהתאם לאסטרטגית מימוש הנכסים: קבוצת מור מדווחת היום (ב') כי חתמה עם קרן מרתון על הסכם למכירת 18.3 דונם במתחם המייסדים בנס ציונה, בסמוך למכון ויצמן למדע ברחובות, שלגביו אושר לאחרונה שינוי ייעוד ל-איזור פיתוח עירוני.

זאת, בתמורה כוללת בסך של כ-46 מיליון שקל וכן תמורה עתידית בגין חלק מהרווחים בהמשך.

הקרקע הממוקמת בסמוך לתחנת רכבת כבדה ובסמוך לתחנת המטרו העתידית, והיא חלק ממתחם אנ"מ הכורכר. היא מיועדת למגורים, תעסוקה ומסחר בהיקפים משמעותיים בעקבות תמ"א 70 שמעצימה זכויות בקרבת תחנות המטרו.

על פי התכנון, במתחם יוקם רובע מודרני, אורבני, קריית חינוך, פארקים ועוד. בכוונת קרן מרתון, המתמחה בהשבחת נדל"ן בעל מורכבויות, לקדם תכנית מפורטת לשכונת מגורים, תעסוקה ומסחר חדשנית עם דגש על שטחים ירוקים וגישה נוחה לתחבורה ציבורית וצירי תנועה ראשיים.

קרקע לבנייה. ShutterStock
קרקע של 18 דונם בנס ציונה נמכרה ב-46 מיליון שקל/ShutterStock

מכירת הנכס ע"י קבוצת מור נדל"ן, מהווה נדבך נוסף במימוש נכסי נדל"ן להשקעה אשר ברשותה וזאת בהתאם לאסטרטגיה עליה דיווחה החברה. התזרים הפנוי לחברה ממכירת הקרקע צפוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל.

אבי מאור, מנכ"ל קבוצת מור נדל"ן: "מכירת מתחם המייסדים הינו צעד נוסף במימוש התוכנית של הקבוצה עליה דיווחה בדוחות, אנו פועלים במרץ לקידום הפרויקטים והנכסים הנוספים של הקבוצה וליצירת ערך למשקיעים".

מוטי קירשנבאום, יו״ר קרן מרתון. רמי זרנגר,
מוטי קירשנבאום, יו״ר קרן מרתון/רמי זרנגר

מוטי קירשנבאום, יו"ר קרן מרתון, ציין כי: "לאחר בחינת מעמיקה של מספר חודשים הגענו למסקנה ברורה כי ישנו פוטנציאל משמעותי בעיר נס ציונה בכלל ובאזור אנ"מ הכורכר בפרט. בשנים האחרונות נס ציונה נהנית מצמיחה ופיתוח גבוהים והפכה ליעד מבוקש עבור משפחות המעוניינות לגור באיכות חיים גבוה, עם שירותי חינוך ופנאי אטרקטיביים. הקרבה לתחנת המטרו הופכת את האזור לנגיש ומקרבת אותו אף יותר לאזורי התעסוקה שבמרכז הארץ".

קירשנבאום הוסיף כי "תקופה מאתגרת זו, בה השוק נמצא על הגדר ומימון העסקאות נעשה מורכב, מהווה הזדמנות ייחודית לקרן לרכוש נכסים בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי. מרתון מגבירה את פעילותה ומאמינה כי הביקושים בתחום המגורים יישארו משמעותיים ואף יתגברו באזורי הביקוש".

את קרן מרתון ייצגו בעסקה עורכי הדין שרונה חיים פור אברמוביץ' ורעות דנק אורן ממשרד פישר, בכר, חן ושות'; את קבוצת מור נדל"ן ייצגו בעסקה עורכי הדין רונן מאור ונוי פנחסי ממשרד מ. פירון ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully