וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,167 דירות בשלב הראשון: מגה פרויקט התחדשות באזור יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 11:49

תוכנית הפינוי בינוי של אזור קיבלה לאחרונה את המלצת הוועדה המקומית להפקדה במחוזית. במסגרת התכנית תקים חברת בוני התיכון 1,167 דירות חדשות בשלב הראשון, על חשבון 366 דירות ישנות

נדל"ן בנייה בניינים. ראובן קסטרו
נדל"ן בנייה בניינים/ראובן קסטרו

חברת בוני התיכון מדווחת הבוקר (ב') כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אזור החליטה להמליץ לוועדה המחוזית תל אביב, להפקיד בתנאים את תוכנית בניין עיר (תב"ע) שמקודמת "במסלול רשויות משולב יזמים" על ידי הרשות להתחדשות עירונית, בשיתוף המועצה המקומית אזור וחברת בוני התיכון.

מדובר במגה פרויקט התחדשות עירונית במתחם הרחובות בן גוריון, בן צבי, שפירא, פנחס ספיר וסמטה אלמונית באזור. התוכנית מקודמת "במסלול רשויות" על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית והמועצה המקומית אזור, וקיבלה החודש את המלצת הוועדה המקומית אזור להפקדת התוכנית כאמור.

התוכנית מגדירה 8 מתחמי איחוד וחלוקה עצמאיים למימוש במתווה של פינוי בינוי. בוני התיכון התקשרה, עד למועד דיווח זה, עם כ-70% מבעלי הזכויות ב-4 מתחמים, הכוללים פינוי של כ-366 דירות ישנות והקמת כ-1,167 דירות חדשות. שטח התוכנית כולה משתרע על פני כ-49 דונמים ובו קיימים 19 בניינים ישנים הכוללים כ- 668 יחידות דיור, במקומם יבנו כ-2,124 דירות חדשות ושטחי מסחר.

"בשורה אדירה לתושבים"

רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית: "התקדמות הפרויקט העצום הזה, היא בשורה אדירה לתושבים ואנחנו גאים לקחת חלק מרכזי בתנופת ההתחדשות שחווה אזור. אנו מודים לשותפים שלנו, בעלי הדירות שבחרו בנו, אנשי המקצוע שמלווים את הפרויקט ובאופן מיוחד לרשות להתחדשות עירונית וחברי המועצה, שנותנים רוח גבית לפרויקט ופעילותם מהווה תרומה מכרעת ליציאתו לפועל".

"קידום מגה פרויקט בקנה מידה כזה, יש מספר יתרונות משמעותיים. הוא מייצר סביבת מגורים מתקדמת ואיכותית עם נכסים חדשים ובטוחים לדיירים, נותן מענה לצורך של היישוב לחדש את המרקם האורבני הוותיק שלו, תוך שדרוג התשתיות הציבוריות. אין ספק שביצוע הפרויקט יביא למהפכה של ממש באיכות החיים של תושבי השכונה ואף יעלה בשיעור ניכר את שווי הדירות וייתן מענה לביקוש הרב, שקיים ביישוב מרכזי ואטרקטיבי כמו אזור, עם מאות דירות חדשות שצפויות להשתחרר לשוק".

רן מלאך מנכ"ל בוני התיכון. דויד סקורי,
רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית/דויד סקורי

לאחרונה דיווחה בוני התיכון על התקדמות משמעותית בשני פרויקטים שזו מקדמת: הוועדה המקומית ראשון לציון המליצה לוועדה המחוזית על הפקדת פרויקט בעיר, בהיקף של כ- 1,100 יחידות דיור חדשות, שזו מקדמת. על פי הערכות החברה, ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ-2.1 מיליארד שקל.

בנוסף, חברת בוני התיכון דיווחה על מתן תוקף לתכנית פינוי בינוי שזו מקדמת בכפר סבא, הכולל הקמה של 3 בנייני מגורים חדשים בני 8 קומות ו-233 דירות סך הכל, במקום 66 דירות ב-5 מבנים ישנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully