וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

134 מיליון שקל: כל 72 הדירות בפרויקט הבוטיק בעתלית נמכרו

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 17:01

החברות גשם החזקות ואמפא ישראל מודיעות כי פרויקט עתלית בוטיק, הכולל 72 יחידות דיור, נמכר במלואו. במסגרת הפרויקט נמכרו 60 דירות מחיר למשתכן בשווי 94 מיליון שקל ו-12 דירות בשוק החופשי בשווי 40 מיליון שקל

פרויקט עתלית בוטיק: שלבי הקמה סופיים. גשם החזקות,
פרויקט עתלית בוטיק: שלבי הקמה סופיים/גשם החזקות

החברות גשם החזקות ואמפא ישראל מכריזות היום (א') על סיומו בהצלחה של שלב השיווק בפרויקט שלהן בעתלית, "עתלית בוטיק", במהלכו נמכרו כל 72 הדירות הקיימות בפרויקט.

במסגרת הפרויקט נמכרו 60 הדירות שהוצעו בתכנית מחיר למשתכן בשווי 94 מיליון שקל, ו-12 דירות שהוצעו למכירה בשוק החופשי בשווי 40 מיליון שקל. הפרויקט מציע דירות של 3 ועד 5 חדרים סה"כ, המחולקות ב-7 בניינים בני 5 קומות.

פרויקט עתלית בוטיק. הדמיה - סטודיו לומו,
פרויקט עתלית בוטיק/הדמיה - סטודיו לומו

הפרויקט יוקם בשכונה החדשה בעתלית, עין הים, הצפויה לכלול 370 יחידות דיור סה"כ במגוון סוגים: בניה צמודת קרקע, בניה חצי רוויה ובניה רוויה בצפיפות של עד 10 יחידות דיור לדונם, על מנת לשמור על הצביון הכפרי והירוק של היישוב. על פי הצפי, יאוכלסו בה כ-1,500 תושבים.

מחברת גשם החזקות נמסר: "מדובר בפרויקט באזור מבוקש שבנייתו מגיעה לסיומה בימים אלה. שיתוף הפעולה הפורה של חברות הנדל"ן מאפשר את התקדמות הבנייה בישראל ומבטיח את התקדמות הענף בארץ. אנו מצפים לשיתופי פעולה נוספים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully