וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב רמת גן: כמה תעלה דירה בפרויקט החדש שכולם מדברים עליו?

בשיתוף חברת קונטמפו נדל"ן

27.8.2023 / 10:17

הוועדה המקומית של ר"ג אישרה לקונטמפו נדל"ן להקים 2 מגדלים בשילוב שטחי מסחר ומבני ציבור. קונטמפו תוביל פרויקט פינוי בינוי בתב"ע, שכולל 185 יח"ד בשני מגדלים בני 20 קומות, בשילוב שטחי מסחר ומבני ציבור בשטח של כ-2,600 מ"ר ברח' נגבה 52-56

הפרויקט החדש בשכונת נגבה, רמת גן. הדמיה: קיקה ברא"ז אדריכלים,
פרויקט התחדשות עירונית ברחוב נגבה 52-56 ברמת גן/הדמיה: קיקה ברא"ז אדריכלים

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן אישרה פרויקט פינוי בינוי בליבה הפועם של העיר, בסמוך לשכונת מרום נווה היוקרתית. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב נגבה 52-56, במסגרתו ייהרסו 66 יח"ד קיימות ו-6 יחידות מסחר, במקומן תבנה קונטמפו נדל"ן שני מגדלים בני 20 קומות, עם כ-185 יח"ד, שטחי מסחר בהיקף של כ-600 מ"ר, ומבני ציבור בשטח של כ-2,000 מ"ר.

הפרויקט החדש בשכונת נגבה, רמת גן. הדמיה: קיקה ברא"ז אדריכלים,
שני מגדלים בני 20 קומות, עם כ-185 יח"ד/הדמיה: קיקה ברא"ז אדריכלים

שחר רז, יו"ר ובעלים בקונטמפו: "הפרויקט מממש את האסטרטגיה של קונטמפו ומהווה עבורנו עליית מדרגה משמעותית. אני רוצה להודות לראש העירייה, מר כרמל שאמה, לסגנו עו"ד רועי ברזילי יו"ר הוועדה המקומית ולמהנדסת העיר, אינג' סיגל חורש, שמקדמים, מחדשים ומחזקים את רמת גן כעיר מתחדשת ומודרנית. אני משוכנע כי איכות הפרויקט ותכנונו המוקפד יהפכו אותו לאבן שואבת של מרכז העיר המתחדש".

שחר רז. אוראל כהן,
"משוכנע כי איכות הפרויקט ותכנונו המוקפד יהפכו אותו לאבן שואבת של מרכז העיר המתחדש". שחר רז/אוראל כהן

שכונת מרום נווה היא מהשכונות החדשות ברמת גן ומהווה מוקד משיכה לאוכלוסייה צעירה ולמשפחות, עובדי הייטק ובעלי מקצועות חופשיים. ברחובותיה יש מוסדות חינוך לכל הגילים, כולל בית ספר תיכון במרחק הליכה, ומרכזי תנועות נוער. השכונה כוללת פארק וגישה לכביש 4, לצד קישוריות לתחבורה ציבורית עם קווי אוטובוס רבים ובמרחק 5 דקות הליכה מתחנות המטרו 2M הכתום שיוקמו בעיר. את קונטמפו מלווים בפרויקט, משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ואת הדיירים הותיקים מלווים עו"ד אליענה רובין ועו"ד אודי ויסבאום.

ערן מגור, מנכ"ל קונטמפו. אוראל כהן,
"פרויקט שיוצר מעטפת עירונית של שטחי מסחר ומבני ציבור משלימים". ערן מגור/אוראל כהן

ערן מגור, מנכ"ל קונטמפו נדל"ן: "מדובר בפרויקט שיוצר מעטפת עירונית של שטחי מסחר ומבני ציבור משלימים. בכוונת החברה לפעול באופן מיידי להשלמת התנאים להפקדת התכנית בועדה המחוזית, מתוך ציפייה לאישורה במהלך שנת 2024. כבר בשלב זה נחתמו הסכמי פינוי בינוי עם יותר מ-80% מבעלי הזכויות, השיווק יחל לאחר קבלת היתר סופי מהוועדה המחוזית".

חברת קונטמפו נדל"ן היא מהוותיקות בתחום ההתחדשות העירונית ונמצאת בצמרת דירוגי BDI ו-D&B. קונטמפו השלימה ואכלסה כ-15 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, לחברה כ-30 פרויקטים עם יותר מ-2,500 יחידות דיור חדשות בשלבים שונים של תכנון, רישוי ושיווק. לחברה עשרות פרויקטים ברחבי גוש דן והשפלה עם צבר הכנסות צפוי של מיליארדי ש"ח.

לאתר של קונטמפו לחצו כאן>>

בשיתוף חברת קונטמפו נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully