וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכונה הותיקה בירושלים ממשיכה להתחדש: 454 דירות חדשות

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 17:05

בתמורה ל-458 מיליון שקל: חברת אלקטרה מדווחת כי זכתה במכרז לביצוע פרויקט התחדשות עירונית בשכונת קריית מנחם בירושלים, הכולל הריסה של 100 דירות ישנות והקמה של 454 דירות חדשות

דירות בירושלים. ראובן קסטרו
התחדשות בירושלים/ראובן קסטרו

חברת אלקטרה בניה הודיעה היום (ד') כי נבחרה להיות קבלנית הביצוע של פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת קריית מנחם בירושלים - בתמורה לכ-458 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

מתחם הפרויקט משתרע על פני שטח של כ-8.5 דונם, במסגרתו ייהרסו 2 מבני מגורים ישנים עם 100 דירות ומרכז מסחרי - בתמורה להקמת 5 מבנים חדשים עם 454 דירות וחניון תת קרקעי.

תקופת הביצוע מוערכת בכ-61 חודשים וצפויה להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2024.
אדריכל הפרויקט הוא ביטמן בן צור אדריכלים, כאשר ניהול הפרויקט יתבצע ע"י אחים מרגולין הנדסה ויעוץ ירושלים בע"מ- חגי מנשה ויוסי שוורץ.

לאחר 60 שנה: קריית מנחם משנה את פניה

שכונת קריית מנחם, הממוקמת בדרום-מערב ירושלים, נחשבת לאחת השכונות המרכזיות שנבנו בשנות ה-60 של המאה הקודמת עבור עולים שהגיעו לעיר. בימים אלה, השכונה משנה את פניה והולכת לכיוון של התחדשות עירונית, כ-60 שנים לאחר הקמתה, בזכות שורה של פרויקטים שמקודמים בימים אלו.

אלקטרה בע"מ הציגה ברבעון הראשון של שנת 2023, צמיחה בכל מגזרי הפעילות שלה, שבאה לידי ביטוי בגידול של כ-13% בהכנסות, כאשר הרווח הנקי ברבעון עלה לכ-57 מיליון שקל.

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "הפרויקט הנמצא בשכונת קריית מנחם, מהווה חלק מתנופת הפיתוח המואצת שהעיר ירושלים חווה במהלך השנים האחרונות, הבאה לידי ביטוי בשלל פרויקטים של התחדשות עירונית, תעסוקה ומסחר. במהלך החודשים האחרונים, הקבוצה זכתה במכרז לביצוע עבודות ההקמה של המקטע התת-קרקעי בפרויקט 'הקו הכחול' של הרכבת הקלה בירושלים ואף נבחרה לשמש כקבלן הראשי להקמת מתחם "קמפוס סולראדג'" ברמת השרון וכקבלן מפתח לבניה, מערכות ומעליות במגדל גלובל גולד בפתח תקווה. כמו כן, אנו ממשיכים לקדם את פרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה, שיהווה אחד מפרויקטי הדגל של אלקטרה בשנים הקרובות. בכך, צבר העבודות של אלקטרה מסתכם כיום ביותר מ-30 מיליארד שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully