וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב מכירה של 2 דירות ביום: מה הופך את השכונה הזו למניה בטוחה?

בשיתוף סלע בינוי

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 11:16

דווקא בתקופה בה נראה כי שוק הדיור נמצא בקיפאון מוחלט - השכונה החדשה שנבנית בימים אלו בקרית ביאליק שוברת את שיא הביקושים באזור עם קצב מכירות של 60 דירות בחודש אחד בלבד. מה הופך אותה לכל כך מבוקשת? בדקנו, והתמכרנו

שכונת אפקה בקריית ביאליק. הדמיה: Olin,
מעבר לשמורות הטבע ופארקים ירוקים רחבי ידיים, השכונה מציעה פתרונות נגישים במרחק הליכה לכל מה שהתושבים צריכים/הדמיה: Olin

ודאות בתקופה של אי ודאות: בתקופה הנוכחית, בה שוק הנדל"ן נמצא בקיפאון מתמשך ומרבית רוכשי הדירות יושבים על הגדר מבחירה או בלית ברירה - קיימות מעט מאד שכונות ופרויקטים שאפשר להכריז עליהם כ-"מניה בטוחה".

שכונת אפקה בקריית ביאליק נחשבת לאחת כזאת בעיני הרוכשים - כאשר בתוך שנתיים בלבד למעלה מ-700 זוגות צעירים רכשו דירות חדשות ברובע "PARK AFEKA", פרויקט הדגל של שכונת אפקה, שבימים אלה צוברת תאוצה ומתחילה לבלוט על קו הרקיע.

לא מדובר ב-"עוד פרויקט", אלא ברובע מגורים שלם שמקימות 3 חברות הנדל"ן המובילות סלע בינוי, קבוצת בראל וצור ישראל. רובע פארק אפקה כולל 1,550 יח"ד המשתרעות על פני 7 מתחמים שונים בתמהיל רחב, ממגדלי יוקרה הצופים אל הנופים הירוקים העוטפים את השכונה, בנייני בוטיק במתחמים פרטיים, ועד ליחידות משפחתיות צמודות קרקע עם גינות מפנקות ומרפסות רחבות ידיים.

לצד רובע המגורים, מוקם בימים אלו פרויקט OPEN אפקה - מרכז מסחר ותעסוקה רחב ידיים בלב השכונה שיספק מקומות עבודה, בילוי וקניות עבור תושבי השכונה.

אז מה הופך אותה לכל כך מבוקשת? לדברי תומר אולמן, סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי: "כל הנתונים מראים כי זו ללא כל ספק הפנינה של הצפון בכלל והקריות בפרט, יש הרבה פתרונות בפארק אפקה שלא קיימים בשכונות אחרות. מה שיפה בשכונה זה שהיא עדיין נמצאת בטווח הזה שהיא נגישה מבחינה כלכלית, נכון להיום, השכונה לא הגיעה למיצוי מלוא הפוטנציאל של המחירים בה, שעלו וצפויים לעלות עוד".

שכונת אפקה בקריית ביאליק. הדמיה: Olin,
שילוב מנצח של מגורים בלב שמורת טבע יחד עם פיתוח ציבורי מוקפד, נגישות מרבית וחיי קהילה עשירים/הדמיה: Olin

One stop shop

השכונה מוקפת מכל עבריה בשמורות טבע מהיפות בישראל, בנחלים ובאתרים ארכיאולוגיים הנחשבים למקום עליה לרגל של מאות משפחות בסופי השבוע: הגן הלאומי עין אפק, תל אפק, טחנת הקמח הצלבנית, פארק נחל נעמן וערוץ נחל גדורה.

השילוב המנצח של מגורים בלב שמורת טבע יחד עם פיתוח ציבורי מוקפד, נגישות מרבית וחיי קהילה עשירים הם שהופכים את אפקה לאבן שואבת עבור משפחות צעירות מהצפון כולו.

מעבר לשמורות הטבע ופארקים ירוקים רחבי ידיים, השכונה מציעה פתרונות נגישים במרחק הליכה לכל מה שהתושבים צריכים, ורוצים - בתי ספר וגנים, אולמות ספורט ואצטדיון עירוני, מרכז מסחר ותעסוקה עצום, קופות חולים, רשתות לשיווק מזון, חדר כושר ועוד.

תומר אולמן. תום סיימון,
תומר אולמן, סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי/תום סיימון
יוסי שלום מנהל מכירות פארק אפקה. רועי אשר,
יוסי שלום מנהל מכירות פארק אפקה/רועי אשר

לצד הטבע והפיתוח העשיר, שעות הפנאי וסופי השבוע של תושבי השכונה יהיו מלאים באירועים קהילתיים, ירידי "קח-תן", בילויים משותפים ופיקניקים בשמורות הטבע שמסביב. כל אלה מבטיחים לרוכשים עסקת חבילה של מגורים וקהילה בחבילה אחת.

בנוסף, הציר המרכזי של השכונה, שמחובר כיום לעורקי התחבורה החשובים בצפון, כמו כביש עוקף קריות (22) וכביש 79 - יתחבר גם לכביש 6 צפון בחיבור ישיר ללא אף רמזור, בכך תהפוך אפקה לאחת מהשכונות המרכזיות והנגישות ביותר בישראל.

שכונת אפקה בקריית ביאליק. הדמיה: Studio84,
פרויקט OPEN אפקה - כ-10,000 מ"ר של מרכז מסחר ותעסוקה/הדמיה: Studio84

"אין כיום אף שכונה בישראל שמעניקה שילוב כזה"

לאחרונה התקבלו היתרים לפרויקטים הראשונים ברובע 'צמרות', 'בי בוטיק' ו-'קדם' ובחודשים הקרובים צפויים להתקבל היתרים למתחמים נוספים בהם החברות מציעות שלל דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים ודירות מיוחדות בעלות מפרט עשיר ובתנאי מימון אטרקטיביים במיוחד.

לדברי תומר אולמן, סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי: "גם בימים של חוסר ודאות פוליטי וכלכלי, הביקושים באפקה הולכים וגדלים וההסבר לכך פשוט: בעוד מרבית השכונות החדשות מוקמות באזורי ביקוש צפופים, אפקה נהנית גם ממרחב ירוק ופתוח של שמורות הטבע העוטפות אותה וגם מנגישות לצירי התחבורה המרכזיים בישראל. לצד זאת, השכונה מאופיינת בחיי קהילה ייחודיים ופיתוח סביבתי מואץ שמבטיחים לתושביה החדשים איכות חיים חסרת פשרות כבר מיום קבלת המפתח". "הפרויקט מיועד בעיקר לזוגות צעירים, משפחות צעירות ומשפרי דיור," מוסיף אולמן. "גם בגלל המחירים האטרקטיביים של הדירות וגם בגלל השכונה - היא מתפתחת בצורה מסחררת עם בתי ספר וגנים חדשים ופארקים ירוקים. בסמוך לשכונה יש שמורה אטרקטיבית מאוד, שמתאימה בצורה מושלמת לחיי הקהילה - אפשר לטייל באזור בשבתות, לערוך פיקניקים, אירועים ועוד".

לדברי יוסי שלום, מנהל המכירות של הפרויקט: "אין כיום אף שכונה בישראל שמעניקה שילוב כל כך הדוק של טבע, חיי קהילה איכותיים וצמידות לצירים מרכזיים. זה הסוד של אפקה, שבהתחלה נשמר בין חברים ועם התפתחות השכונה החל לצאת החוצה ומוביל כעת לעלייה מטאורית בביקושים. דוגמה הממחישה זאת היטב היא קצב המכירות בפרויקט 'פארק אפקה', שבמתחמיו השונים בוצעו בחודשיים האחרונים למעלה מ-100 עסקאות. בימים אלה אנו על סף סיום השיווק של מתחמי 'צמרות', 'כרמים' ו-'הנחלה דרום' ומציעים לאחרוני הרוכשים ליהנות מהטבות ותנאי מימון חסרי תקדים שלא יחזרו. בקרוב נצא לשיווק של פרויקט "גפן" ופרויקט "מרום", ובימים אלה נפתחת ההרשמה המוקדמת למכירות הפריסייל".

בשיתוף סלע בינוי
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully