וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מהמינימום: היכן משווקת רמ"י מגרשים מוזלים למסחר ותעסוקה?

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 16:16

רשות מקרקעי ישראל יצאה בפרסום של שלושה מכרזים לבניית שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-100,000 מ"ר במחירים אטרקטיביים, שנמוכים ממחירי המינימום במכרזים דומים שהתפרסמו לאחרונה ברחבי הארץ

חריש. צילום - מור שקיפי לאטי, אתר רשמי
חריש/אתר רשמי, צילום - מור שקיפי לאטי

כדי למשוך יזמים ולהגדיל את התחרות על מגרשי התעסוקה בעיר: עיריית חריש מודיעה כי הצליחה לשכנע את רשות מקרקעי ישראל להפחית בכמעט 30% את מחירי המינימום להגשת הצעות עבור הקרקעות למסחר ותעסוקה בעיר.

בכך, כעבור שיווקם של למעלה מ-12 אלף יחידות דיור ב-6 שנים - רמ"י יוצאת בפרסום של שלושה מכרזים לבניית שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-100,000 מ"ר באזור התעשיה חריש.

זו לא הפעם הראשונה בה משווקים שטחים אלו, אך בפעמים הקודמות היצע המגרשים היה גדול מהביקוש. הפחתת מחירי המינימום נועדה להגביר את הביקושים.

מה המחירים?

מחירי המינימום להגשת הצעות במכרז החדש נעים סביב 1,200 שקל למ"ר של זכויות בנייה (בשילוב עלויות הקרקע והפיתוח), שנמוכים ממחירי המינימום במכרזים דומים שהתפרסמו לאחרונה ברחבי הארץ.

העיר חריש נמצאת על מפת הדיור כבר מספר שנים, היא נמצאת בתנופת פיתוח אדירה והתיישבו בה כ-11,000 משפחות וזוגות צעירים בתוך כ-7 שנים בלבד (כ-40,000 תושבים על פי הערכות העירייה). לשם השוואה, בעיר מודיעין שהוקמה בשנות ה-90' הצליחו שיווקי המסחר והתעסוקה לאחר יותר מעשור לבניין העיר. בעיריית חריש וברמ"י פועלים כדי שבחריש התהליך יתרחש בקצב מהיר יותר.

בעירייה ממשיכים גם לפעול מול משרד התחבורה בעניין חיבור ישיר בין הכביש החדש לכביש 6, על מנת לשפר את הנגישות התחבורתית לחריש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully