וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 6 מיליון שקל: היכן יוקם Rooftop מרהיב בסגנון ניו יורקי?

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 13:07

על הגג של בנין משרדים בן 5 קומות בתל אביב, המאכלס כיום מגוון חברות הייטק: יוקם Rooftop ייחודי בשטח של 410 מ"ר, עם פינות ישיבה, מתחם לסדנאות, אזור לקייטרינג, צמחיה טבעית ועוד

רופ טופ בסגנון ניו יורקי בפארק עתידים תל אביב. יח"צ,
רופ טופ בסגנון ניו יורקי בפארק עתידים תל אביב/יח"צ

פארק עתידים תל אביב, שבבעלות עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, הודיע היום (ב') כי ישקיע 6 מיליון שקל בהקמת Rooftop על אחד מבנייני ההייטק בעיר - שישמש כמתחם לאירועים רב תכליתי בסגנון ניו יורקי ייחודי, ויושק בעוד כחצי שנה. זאת, כחלק מהתוכנית האסטרטגית להתחדשות פארק עתידים תל אביב, וההחלטה להפוך את הפארק למתחם בילויים ותרבות לצד הפעילות העסקית.

הגג, בשטח של 410 מ"ר, צפוי להפוך למתחם אירועים רב תכליתי לשימוש יומיומי, לרבות אירועי ערב, שיוכל להכיל למעלה מ-150 איש. על הגג תוקמנה פינות ישיבה בסגנונות שונים, מתחם לסדנאות, איזור לקייטרינג, מתחם עבודה ועוד. השטח ההיקפי של הגג יתמלא בצמחיה טבעית שתשלב את האורבניות עם פיסות טבע.

רופ טופ בסגנון ניו יורקי בפארק עתידים תל אביב. יח"צ,
רופ טופ בסגנון ניו יורקי בפארק עתידים תל אביב/יח"צ

העבודות לפיתוח הרופ טופ החלו לאחרונה על הגג של בנין משרדים בן 5 קומות, כאמור, המאכלס כיום מגוון חברות הייטק, מתחם חללי עבודה, וכן את מעבדת החדשנות סיטיזון של פארק עתידים. הרופ טופ יעמוד לרשות עובדי הפארק ויהיה פתוח לקהל הרחב. התכנון האדריכלי בוצע ע"י האדריכלית מאיה זוהר.

לצד הקמת הרופ טופ, יחלו בחודשים הקרובים העבודות לבניין חדש ורטיקלי שיתנשא לגובה של 30 קומות ובשטח של 61,500 מ"ר, שיכלול משרדים בשטח של 48,000 מ"ר, מלון עם 159 חדרים, אולם ומסחר בשטח 1,800 מ"ר וכן חניון תת קרקעי. את המגדל תכנן האדריכל משה צור. במקביל יחלו עבודות לשדרוג שני בנייני משרדים בפארק.

אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "אנו נמצאים בעיצומו של תהליך משמעותי להתחדשות פארק העסקים. אנו משקיעים משאבים רבים וחשיבה ממוקדת בפיתוח הפן העסקי, לצד הרחבת שטחי המסחר, הכנסת רשתות קמעונאיות והפיכת הפארק למתחם תרבות ובילויים. הקמת הרופ טופ מתכתבת עם המגמה הרווחת בנדל"ן מניב של עירוב שימושים. שילוב של שימושים שונים במבנה אחד, הרופ טופ יאפשר לעובדי הפארק רגיעה משגרת היום יום וכן יתן מענה לתושבי השכונות הסמוכות ובכלל שמחפשים לוקיישן חדש לבילויים ואירועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully