וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על המגזר העסקי להיות גורם מפשר ולא לנקוט עמדה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 15:00

נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, מצהיר כי הוא נגד השבתת המשק שעלולה להשיג בדיוק את ההפך וטוען כי המגזר העסקי צריך להיות המבוגר האחראי ולקדם פשרה. "זה מה שעם ישראל זקוק לו כרגע"

ראול סרוגו. יחצ,
ראול סרוגו: "על המגזר העסקי להיות גורם מפשר ולא לנקוט עמדה"/יחצ

הקואליציה צפויה להעביר מחר את החוק לביטול עילת הסבירות, ובתגובה לכך מסרו הבוקר (א') פורום העסקים, שמורכב מעשרות בכירים במשק הישראלי, כי הם נערכים לעצירת המשק.

ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, בקריאה של הרגע האחרון לראש הממשלה ולראשי האופוזיציה: "שבו היום, ללא מתווכים ותייצרו פשרה. זה מה שהעם זקוק לו עכשיו".

"אני קורא לראש הממשלה נתניהו ולראשי האופוזיציה - לפיד וגנץ: תעצרו הכל עכשיו. תיפגשו מייד בעצמכם, ללא מתווכחים ותגיעו לפשרה הולמת. תצילו את עם ישראל ברגע הקשה בו אנחנו נמצאים", כך אמר בצהריים ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ".

שביתת ענק במשק. ויקיפדיה, פלאש 90:גרשון אלינסון , משה שי, שלומי גבאי
שביתת ענק במשק/שלומי גבאי, ויקיפדיה, פלאש 90:גרשון אלינסון , משה שי

לטענת סרוגו, "על המגזר העסקי להיות גורם מפשר ולא לנקוט עמדה ולקחת צד בין המחנות. התאחדות הקבלנים בוני הארץ סבורה שזו העת להרגעה ולא למלחמות. אנחנו צריכים להיות המבוגר האחראי ולא להציב אקדח לרקה".

"כתפיסת עולם, אני נגד שביתות והשבתות שעלולות להשיג בדיוק את ההפך. התאחדות הקבלנים בוני הארץ קוראת היום להרגעת הרוחות ולקריאה לפיוס והסכמה ובשום אופן לא להשבתה ולשיסוי".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully