וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפקת אג"ח מוצלחת לאנשי העיר: 148 מיליון שקל בשלב המוסדי

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 17:25

הבעת אמון בחברת הנדל"ן אנשי העיר: החברה זכתה לביקושים של כ-148 מיליון שקל בשלב המוסדי, מתוכם בחרה לגייס כ-90 מיליון שקל. חברת רוטשטיין הציבורית מחזיקה בכ-57% ממניות החברה

חברת הנדל"ן אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין, המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית בעיר תל אביב, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב ראשונה בבורסה בתל אביב. במסגרת השלב המוסדי של הנפקת החברה, המנוהלת על ידי רון חן, זכתה החברה לביקושים גבוהים של כ-148 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-90 מיליון שקל.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב הנושאות ריבית שקלית, עם מח"מ של כשנתיים. איגרות החוב, שייפרעו במהלך השנים 2024-2026, ושיהיו מגובות בשעבוד ראשון על עודפי החברה במספר פרויקטים שיוזמת החברה בתל אביב, המונים יחד 220 יח"ד, מתוכן 102 יח"ד לשיווק, עם היקף עודפים צפוי בסך של כ-120 מיליון שקל. את ההנפקה הובילו ברק קפיטל חיתום.

רון חן, מנכ"ל אנשי העיר. טל גבעוני,
רון חן, מנכ"ל אנשי העיר/טל גבעוני

חברת הנדל"ן אנשי העיר פועלת בעיקר בתחומה המוניציפלי של העיר תל אביב-יפו, מובילה מזה כ-15 שנים שורה של פרויקטים של התחדשות עירונית שמטרתם להוביל לשינוי הנוף האורבני של העיר תוך שילוב מיטבי עם מגמת הגידול הטבעי המאפיינת אותה והיותה שחקנית מרכזית המשתלבת עם הקהילה. חברת רוטשטיין הציבורית מחזיקה ב-56.86% ממניות החברה, ואילו המנכ"ל רון חן ושותפיו, ערן חפץ ורועי דור, מחזיקים ב-43.14% ממניות החברה.

חן, חפץ ודור, שלושתם טייסי קרב בעברם, הקימו את החברה בשנת 2007 ופעילותה התרחבה במהלך השנים באופן משמעותי. נכון להיום, החברה מקדמת 51 פרויקטים, מתוכם 12 בשלבי ביצוע ושיווק. סך פרויקטי החברה הינם בהיקף של 3,757 יח"ד, מתוכם 2,155 יח"ד לשיווק. סך ההכנסות של החברה מצבר הפרויקטים שלה המצויים בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, מוערך על ידה בכ-4 מיליארד שקל והרווח הגולמי הצפוי בגינם נאמד בכ-835 מיליון שקל. החברה סיימה שנת 2022 עם הכנסות בסך של כ-208 מיליון שקל, עם רווח גולמי בסך של כ-39 מיליון שקל ועם רווח נקי של כ-13 מיליון שקל.

רון חן, מנכ"ל ובעלים של חברת אנשי העיר: "אנו מודים לציבור המשקיעים אשר הביע אמון בחברה ובחזונה העסקי. הנסיון הרב וההיכרות המעמיקה של החברה עם העיר תל אביב ושוק הנדל"ן שלה, מאפשרים לנו למקסם את הערך בכל אחד מהפרויקטים שאנו מקימים, וזאת לצד היותנו חלק מהשחקנים המובילים את התחדשות העיר. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להאיץ את יישומה של האסטרטגיה העסקית שלנו, ויתמוך בקפיצת המדרגה שהחברה ביצעה בשנתיים האחרונות בהיקפי פעילותה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully