וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נוף לכנרת ולחרמון: הישוב הצנוע בגליל העליון מתרחב בענק

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 12:03

היישוב הקהילתי כרכום שנמצא בגליל העליון ומשקיף לנוף המרהיב של הגולן והכנרת, בחר בחברת אאורה על הסכם להרחבת הישוב, הכולל 99 מגרשים חדשים ומאות תושבים חדשים

אילוסטרציה הגליל גליל ישראל. ShutterStock
הישוב הצנוע בגליל העליון מתרחב בענק/ShutterStock

אאורה מחדשת את כרכום: חברת אאורה מחדשים את ישראל מדווחת כי חתמה עם הישוב כרכום שבגליל העליון, השייך למועצה האזורית מבואות חרמון, על הסכם להרחבת הישוב - ובנייה על 99 מגרשים חדשים.

היישוב הקהילתי כרכום, אשר הוקם בשנת 1986, ממוקם על דרך הירדן צפונית לכנרת, ומשקיף על הנוף המרהיב של הגולן והכנרת. בישוב כרכום מתגוררים כיום למעלה מ-630 תושבים, כאשר האוכלוסייה בישוב ברובה חילונית. זהו למעשה הישוב הקהילתי הגדול ביותר מבין 13 יישובי המועצה האזורית מבואות חרמון.

יעקב אטרקצ'י מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה במעמד חתימת ההסכם עם כרכום. יח"צ,
יעקב אטרקצ'י ובני בן מובחר במעמד חתימת הסכם ההרחבה/יח"צ

מעמד החתימה התקיים בנוכחות: מר יעקב אטרקצ'י- בעלים ומנכ"ל אאורה , ראש מועצת מבואות החרמון - מר בני בן -מובחר ונציגי הנהלת היישוב כרכום: דני זמיר, נרקיס בוקר, אלברט פינאן ומנהלת הקהילה יעל הורביץ, עו"ד מתן גל, היועץ המשפטי של היישוב, מנהלת מחלקת יישובים, לימור לוי ומהנדס המועצה, קובי זרקא.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אאורה גאה להיות החלוצה גם במגזר הכפרי, לשתף פעולה עם ראש מועצת מבואות החרמון ולקחת חלק בהרחבת היישוב שהוא בראש ובראשונה מעשה ציוני, ביישוב קהילתי הממוקם באחת מפניני הטבע היפות בישראל, עם נוף מרהיב של הכנרת והגולן. אני רוצה להודות לידידי ראש המועצה, בני בן-מובחר על שיתוף פעולה פורה יחד עם נציגי היישוב כרכום בראשות דני זמיר הפועלים למען הרחבת יישובי המועצה כולם בהיבט הכלכלי, התעסוקתי, החינוכי והתרבותי. אנו מאמינים בפוטנציאל העצום בכרכום ורואים בו הזדמנות חסרת תקדים למעוניינים לחיות ביישוב קהילתי באיכות חיים גבוהה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully