וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיחות באתר ובדרך אליו: רדימקס תתקין מערכת בטיחות חדשנית ברכבי הקבוצה

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 18:15

חברת 'רדימקס' הודיעה כי תתקין 300 מערכות SaverOne למניעת הסח דעת סלולרי בכלי רכב של הקבוצה. בכירים בענף הבנייה מברכים על המהלך: "נקווה שחברות נוספות בענף הבנייה ילכו בעקבותיה"

סייבר וואן 2. איציק בירן,
חברת SaverOne כובשת את השוק הישראלי/איציק בירן

קבוצת רדימיקס (cemex ישראל), העוסקת בענפי הבנייה והתשתיות השונים בישראל, חתמה עם חברת סייברוואן על הסכם להתקנת 300 מערכות SaverOne ברכב של הקבוצה בישראל, שמונעות היסח דעת סלולרי בנהיגה ולא מאפשרות לנהג להשתמש ביישומים מסכני חיים בזמן הנהיגה, כמו ווטסאפ, הודעות SMS, מיילים, משחקים, אתרי חדשות ועוד.

המערכת החדשנית מותקנת באזור הנהג ומאפשרת לו לקבל ולהוציא שיחות, לנווט ולשמוע מוסיקה בלבד. ההתראות אשר נשלחות בזמן הנהיגה כמו הודעות ווטסאפ או פושים אינן מתקבלות בטלפון הנייד של הנהג, עד לסיום הנהיגה.

החוזה החדש הוא בעקבות שתי הזמנות קודמות בהן הותקנו בשנה שעברה מערכות SaverOne בכלי רכב של רדימיקס. עם התוספת של ההזמנה החדשה יותקנו מעל ל-380 מערכות SaverOne ברכבי הקבוצה.

קבוצת רדימיקס (cemex ישראל) נחשבת כאחת החברות המובילות בישראל בייצור ואספקת חומרי-גלם לתעשיית הבנייה. מפעלי רדימיקס והחברות המסונפות לה ממוקמים היטב אסטרטגית ומתפרשים מקרית-שמונה בצפון עד אילת בדרום.

יובל אבני, סמנכ"ל תפעול, הנדסה ושרשרת אספקה ב-רדימיקס (cemex ישראל) ברך על המהלך החדשני ואמר : "ב-Cemex ישראל, הבטיחות הן של אנשינו והן של אלה שעמם אנו חולקים את הכבישים היא בעלת חשיבות עליונה. העבודה עם סייברוואן ושילוב הטכנולוגיה שלה בצי שלנו מהווה צעד גדול קדימה בשיפור פרוטוקולי הבטיחות שלנו וזאת הסיבה שהחלטנו להשקיע בהתקנת המערכת מכתחילה, למרות שאין חובה רגולטורית המחייבת חברות המחזיקות ברכבים כבדים, לעשות זאת. לאחר חודשים רבים של התנסות בפתרון של SaverOne, אנו מאמינים כי הוא מפחית באופן משמעותי את הסחת הדעת של הנהג, ובסופו של דבר מוביל לפחות תאונות, מה שהופך את הכבישים לבטוחים יותר לכולם".

בכירים בענף הבנייה בירכו על המהלך ואמרו: "המהלך לצמצום התאונות באתרים ובדרך אליהם זה הצלת חיים- נקווה שעוד חברות בענף הבנייה ילכו בעקבות רדימקס".

חברת SaverOne כובשת את השוק הישראלי

חברת סייברוואן נוסדה כדי להציל חיים ולהפחית את תאונות הדרכים ופיתחה לשם כך שני פתרונות ייחודיים: מערכת ה Driver Distraction Prevention System) DDPS) לזיהוי וחסימה של אפליקציות מסיחות דעת ומסכנות חיים בסמארטפון בזמן נהיגה. וכן, מערכת לזיהוי משתמשי דרך פגיעים (VRU), המבוססת על דור 2 של מערכת SaverOne.

עד היום בישראל הותקנו מערכות SaverOne בעשרות חברות במשק מהמגזר הפרטי והציבורי וביניהן: תנובה, שטראוס, אסם-Nestle, חברת החשמל, ועוד.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
סייבר וואן 1. איציק בירן,
חברת SaverOne כובשת את השוק הישראלי/איציק בירן

המערכת מותאמת גם לאוטובוסים והיא הותקנה בין היתר באוטובוסים של חברת אלקטרה אפיקים ואוטובוסים להסעות תלמידים של מועצות אזוריות רבות.

סייברוואן מאמינה כי מעבר לביקוש הטבעי ההולך וגדל למערכות נגד הסחת דעת סלולריות בכלי רכב, הרגולציה בנושא של האיחוד האירופי, צפויה להשפיע באופן חיובי דרמטי על הביקוש למערכות שלה בעתיד.

לדברי אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne: "אנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה שלנו עם Cemex ישראל. הזמנה משמעותית זו מהווה אבן דרך עבור סייברוואן, וממחישה את הצלחת אסטרטגיית ההתרחבות שלנו: בתחילה ביצוע פיילוט שמהווה חדירה ראשונית לחברה אסטרטגית ביותר עבורנו, שהופך בהמשך להזמנה המכסה את כל צי המשאיות של החברה ולאחר מכן התרחבות לכל צי רכבי העובדים. זוהי הוכחה חד משמעית לערך שהמוצר שלנו מביא בשיפור תקני הבטיחות של Cemex. בשנתיים האחרונות התמקדנו בביסוס חדירות ראשוניות עם חברות המפעילות ציי רכב גלובליים גדולים, שכולם מהווים פוטנציאל משמעותי עבור סייברוואן. אנו רואים הצלחה באסטרטגיה זו ומממשים יותר ויותר את הפוטנציאל המשמעותי שלה. במבט קדימה, אנו מאמינים כי מעולם לא היינו בעמדה טובה יותר לצמוח ולהרחיב את המכירות הן ללקוחות קיימים והן לעבוד עם לקוחות חדשים ברחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully