וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזור המגניב בתל אביב לפי טיים אאוט: בניין בוטיק עם 22 דירות

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 12:58

יוצא לדרך פרויקט בוטיק בשכונת נווה שאנן ברחוב הגדוד העברי בתל אביב, סמוך לרחוב לוינסקי שדורג בשנה החולפת ע"י מגזין טיים-אאוט הבינלאומי כאחד מהרחובות המגניבים ביותר בעולם. הפרויקט כולל הקמה של בניין בן 7 קומות ו-22 דירות

בניין הבוטיק שיוקם ברחוב הגדוד דוד העברי 63 תל אביב. הדמיה: משרד אדריכלים אלישע רובין,
בניין הבוטיק שיוקם ברחוב הגדוד דוד העברי 63 תל אביב/הדמיה: משרד אדריכלים אלישע רובין

חברת אסקופה ישראל מגורים מודיעה כי הגישה בקשה לקבלת היתר לבניית פרויקט בוטיק ברחוב הגדוד העברי 63 בשכונת נווה שאנן - מהאזורים המתפתחים בתל אביב, סמוך לרחוב לוינסקי הסמוך, שדורג בשנה החולפת על ידי מגזין טיים-אאוט הבינלאומי כאחד מ-51 הרחובות המגניבים ביותר בעולם.

פרויקט הבוטיק הייחודי יבנה על מגרש אשר נרכש בשנת 2021 מ-61 בעלי מניות שהחזיקו בקרקע על ידי חברת אסקופה ישראל, שבבעלות אלעד אפרגן. להערכת החברה, היתר הבניה צפוי להתקבל עד סוף שנת 2023, אכלוס צפוי במהלך שנת 2025.

על פי התכנית, הפרויקט יתפרס על פני שטח של כ-1100 מ"ר, יתנשא לגובה של 7 קומות ויכלול 22 יחידות דיור, ביניהן דירות פנטהאוז ושטחי מסחר בקומת הקרקע. בסמוך לפרויקט עתידים לעבור הקו הסגול והירוק של הרכבת הקלה וכן צפוי פיתוח מתחמי תעסוקה ומסחר רבים. צפי הכנסות החברה מהפרויקט מוערך בלמעלה מ-60 מיליון שקל.

מדרחוב לוינסקי החדש. רעות סהר, רעות סהר
רחוב לוינסקי הסמוך, שנבחר כאחד מהרחובות המגניבים בעולם לפי מגזין טיים אאוט/רעות סהר, רעות סהר

הפרויקט ממוקם בשכונת נווה שאנן, החווה בימים אלה תנופת פיתוח משמעותית ומהווה מוקד משיכה לצעירים רבים, שרואים את הפוטנציאל העצום שקיים ברחובות המיוחדים שבה. האיזור בו ישכון הבניין זוכה כבר היום לביקושים, גבוהים והמחיר למ"ר מוערך בו בכ-50,000 שקל.

אלעד אפרגן, הבעלים של חברת אסקופה ישראל מגורים: "אני שמח שהצלחנו לרכוש את אחד המגרשים המבוקשים בשכונת נווה שאנן, מהאזורים המפתחים בתל אביב. בתקופה שמרכז ורחבי העיר מתמלאים, הביקושים העולים באזור זה ממחישים כי העיר צמאה להתפתחות לאזורים חדשים כמו נווה שאנן".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully